וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה הביסה את טורונטו ועלתה ל-1:2 בחצי גמר המזרח

ג'ואל אמביד כיכב עם 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות והוביל את הסיקסרס ל-95:116. הראפטורס לא הובילו כלל לאורך כל המשחק

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

פילדלפיה הצליחה לעלות הלילה (בין חמישי לשישי) ליתרון 1:2 בסדרת חצי גמר המזרח שלה מול טורונטו אחרי ניצחון שני ברציפות, 95:116 בבית. היא תארח גם את משחק 4, ביום ראשון ב-22:30 שעון ישראל ואם תנצח בו, תעשה צעד ענק לעבר העפלה לגמר המזרח.

ג'ואל אמביד שחקן פילדלפיה סיקסרס מול קוואי לאונרד שחקן טורונטו ראפטורס. AP
הופעה דומיננטית. ג'ואל אמביד מול קוואי לאונרד/AP

פילדלפיה (3) - טורונטו (2) 95:116

אחרי הניצחון הגדול בקנדה במפגש הקודם, הסיקסרס שוב בלמו לחלוטין את התקפת הראפטורס, כאשר מלבד קוואי לאונרד (33 נקודות) ופסקל סיאקם (20), אף אחד בטורונטו לא הצליח לייצר נקודות.

ההגנה הזו, בתוספת הצגה גדולה של ג'ואל אמביד (33 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 חסימות) הייתה כל מה שפילי הייתה זקוקה לו כדי להשלים מהפך בסדרה. טורונטו, שלא הובילה כלל לאורך הערב, קלעה רק ב-26 אחוזים לשלוש ולמרות שהצליחה לחזור מפיגור 18 באמצע הרבע השלישי לשבע בתחילת הרבע האחרון, היא שוב התפרקה וקלעה רק 14 נקודות ב-12 הדקות האחרונות, כאשר בשלב מסוים היתרון של המארחת מטפס עד לכדי 26 נקודות.

גיבור המשחק הקודם, ג'ימי באטלר, סיים הפעם עם 22 נקודות ב-1 מ-5 בלבד לשלוש. הוא הוסיף תשעה ריבאונדים ואסיסטים ושלוש חטיפות. ג'יי ג'יי רדיק קלע 15 נקודות, טוביאס האריס 13 ובן סימונס המאכזב רק 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully