וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפלייאוף נפתח עם שלוש דרמות פנדלים, הכח ואשדוד הודחו

אחרי 4:4 משוגע ב-120 דקות, הכח הפסידה 4:3 בפנדלים למכבי הרצליה, שתפגוש בגמר הדרומי את שעריים שהדיחה את אשדוד בפנדלים. בצפון הפועל בקה אל גרבייה ניצחה בפנדלים את מ.ס. טירה אחרי 3:3 משוגע לא פחות, הפועל הרצליה גברה על כאוכב ממתינה לה בגמר

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יוסי בניון לקראת משחק הפרישה

שלב הפלייאוף בליגה א' יצא לדרך היום (שישי) עם חצאי גמר המחוזות, שסידרו לנו את תמונת משחקי הגמר של כל מחוז - דרום וצפון. כידוע, מנצחות הגמרים האזוריים תתמודדנה ביניהן לאחר מכן במשחק אחד על הזכות להיות נציגת ליגה א' במבחנים מול הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית, אז כבר ייערכו המפגשים בשיטת בית וחוץ.

בדרום נרשמה הפתעה גדולה: הכח עמידר רמת גן, שכמעט עלתה ליגה אחרי שנאבקה ראש בראש עם מ.ס. כפר קאסם, סיימה את העונה אחרי 4:4 משוגע והפסד 4:3 בפנדלים למכבי הרצליה. הקבוצה של עידן בר און תפגוש בגמר המחוזי את מכבי שעריים, שגברה 3:5 בפנדלים על אדומים אשדוד אחרי 1:1 בתום 90 דקות. בצפון, הפועל בקה אל גרבייה גם כן נעזרה בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה וניצחה 1:3 את מ.ס. טירה אחרי 3:3 בתום 120 דקות. היא תפגוש בגמר הדרומי את הפועל הרצליה, שגברה 0:2 על הפועל כאוכב.

שרון גורמזנו שחקן הכח עמידר רמת גן. קובי אליהו
הפסד אכזרי בפנדלים. שרון גורמזנו מהכח עמידר רמת גן/קובי אליהו

דרום

הכח עמידר רמת גן - מכבי הרצליה 4:4 (3:4 בפנדלים להרצליה)

הסגולים הצליחו למתוח את מ.ס. כפר קאסם לפני שנכנעו במאבק על המקום הראשון, אבל לא הצליחו לשמור על סיכוי העלייה והודחו בפנדלים אחרי משחק פשוט משוגע. יריב קלמרו (45) ואופק מרום (51) את הכח ליתרון נוח, אבל הרצליה הצליחה לאזן וקבע 2:2 בתום 90 דקות. שער עצמי של מור נעמן בהארכה קבע מהפך ויתרון להרצליה, שעלתה ל-2:3 בדקה ה-101, אבל בדקה ה-104 ירין אברהם איזן שוב וקבע 3:3. הטירוף נמשך ודור מוסקוביץ העלה את הרצליה ל-3:4 בדקה ה-107, אבל זה לא נגמר שם כי אז הגיע אריאל לזמי (114) שקבע 4:4, תוצאת הסיום ששלחה את המשחק לפנדלים. בפנדלים הרצליה ניצחה 3:4, וחגגה הפתעה אדירה. הרצליה, שפתחה בצורה איומה את העונה וסיימה חמישית, עדיין יכולה לחלום על עלייה עם המאמן עידן בר און והקשר יוסי שבחון שחזר מפציעה.

מכבי שעריים - אדומים אשדוד 1:1 (3:5 בפנדלים לשעריים)

הרחובותים ויתרו על יתרון הביתיות כשהעבירו את המשחק לראשון לציון, ובשני הצדדים וכ-3,000 צופים הגיעו לחצי הגמר באצטדיון הברפלד. רחמים צ'קול העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31, אבל רן בן שמעון איזן בדקה ה-38 והמשחק הלך להארכה. אסי חקאק הורחק בשעריים (95), לישי ביטון באשדוד (106), והמשחק הלך, כמו המשחק השני בדרום, לפנדלים. שעריים ניצחה בדו קרב 3:5 והיא תפגוש בגמר מחוז הדרום את מכבי הרצליה. אשדוד, שהייתה פייבוריטית במשחק, לא הצליחה לעלות העונה למרות שהיו לה שמות כמו עידן שריקי, שלומי ארבייטמן ואבירם ברוכיאן בסגל.

שחקן הפועל חדרה אוהד קדוסי חוגג. שלומי גבאי
עלה עם חדרה, יעלה גם עם בקה? אוהד קדוסי/שלומי גבאי

צפון

הפועל בקה אל גרבייה - מ.ס. טירה 3:3 (1:3 לבקה בפנדלים)

הקבוצה שסיימה שנייה את הליגה אירחה החמישית, וכמו משחקי חצי גמר הפלייאוף במחוז הדרומי - גם המשחק הזה הלך לפנדלים אחרי משחק משוגע. אוהד קדוסי העלה את בקה ליתרון (25), אליחי צברי (61) איזן אבל ניר אברג'יל החזיר את היתרון לבקה (63). צמד של שלום אדרי הפך (74, 82) וכמעט סידר לטירה ניצחון אדיר, אבל גיא כהן איזן בדקה ה-90 ושלח את המשחק להארכה. בפנדלים, בקה ניצחה 1:3 (גיא סאלם עצר שלושה פנדלים) ועלתה לגמר הפלייאוף של המחוז הצפוני.


הפועל הרצליה - הפועל כאוכב 0:2

הקבוצה הנוספת של העיר הרצליה משחקת במחוז הצפוני (מנפלאות הכדורגל הישראלי) וגם היא תהיה בגמר הפלייאוף, רק במחוז שלה. הקבוצה של מומו ניסטל גברה על כאוכב הודות לשערים של דור חמו (72) ובן יוספי (89), אור ועקנין הורחק (87) אבל זה לא הפריע לחגיגות של הרצליה, שתפגוש את בקה אל גרבייה בגמר של מחוז צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully