וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ראפיד וינה טוענים ל"פרובוקציה" של מונס דאבור בגמר הגביע

החלוץ, שכבש ובישל ב-0:2 של זלצבורג, חגג עם תנועת 'השתקה' מול אוהדי הירוקים-לבנים. מאמן ראפיד החמיא לו: "הוא כל כך איכותי"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור חותם בסביליה

מונס דאבור חגג אתמול (רביעי) זכייה בגביע הראשון שלו בקריירה אחרי שקבוצתו, רד בול זלצבורג, גברה בגמר הגביע האוסטרי 0:2 על ראפיד וינה. חלוץ נבחרת ישראל, שיעזוב בקיץ את אוסטריה ויעבור לסביליה הספרדית, היה נהדר עם שער ובישול, עזר לקבוצתו לזכות בגביע שישי בתולדותיה וקירב אותה לדאבל גדול. דאבור, עם שערו החמישי העונה בגביע, העלה את מאזנו האדיר העונה ל-35 שערים ב-45 משחקים בכל המסגרות.

קצת יותר מ-24,000 אלף צופים הגיעו לגמר שנערך באצטדיון ווטרסה שבעיר קלגנפורט. לא פחות מ-20,000 מהם היו אוהדים של ראפיד וינה, אשר גרמו לזלצבורג להרגיש כאילו מדובר במשחק חוץ לכל דבר ועניין. בתקשורת האוסטרית התייחסו לחגיגת השער של דאבור, שלטענת אוהדי ראפיד ניסה לייצר פרובוקציה. החלוץ רץ לעבר האוהדים עם תנועת 'השתקה' ולאחר מכן שם את ידו על אוזנו, כאות בקשה לקבלת תגובה. כמובן שדאבור, כמו גם שאר שחקני זלצבורג שחגגו איתו, זכו לשריקות בוז צורמות.

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור חוגג זכייה בגביע. GettyImages
בווינה לא אהבו את החגיגה שלו. מונס דאבור/GettyImages

דאבור ניתח את המשחק ואמר בסיום: "הרגשה נהדרת. זה הגביע הראשון בו זכיתי בקריירה, זה מרגש מאוד, חיכיתי וציפיתי לזה. אני גאה בחבריי לקבוצה. ידענו שזה יהיה קרב גדול, אבל נלחמנו והשגנו את הניצחון. דווקא בדקות בהן ראפיד הייתה טובה יותר, הצלחנו להבקיע פעמיים וזה עזר לנו לסגור את הסיפור".

מאמן ראפיד, דיטמר קובאוור, החמיא לדאבור ואמר: "היינו טובים מזלצבורג, אבל אז הם עלו ליתרון 0:2 משום מקום והיה קשה לרדוף אחריהם. בכדורגל המודרני לא משנה מי יותר טוב, משנה מי מבקיע. לזלצבורג יש שחקנים כל כך איכותיים כמו מונס דאבור, וכשנותנים לשחקנים כאלה הזדמנויות, הם יודעים איך להעניש".

שחקן רד בול זלצבורג מונס דאבור חוגג זכייה בגביע. GettyImages
גביע ראשון בקריירה. מונס דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully