וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגין עתמאן: "אני גאה בשחקנים, הנשמה חזרה"

מאמן אנאדולו חגג את ה-71:80 מול ברצלונה. מוארמן: "יש לנו כל כך הרבה כישרון". פשיץ': "היה משחק מצוין, הגיע לאנאדולו לנצח"

עריכה: מתן חדד

אנאדולו אפס השלימה הערב (רביעי) 2:3 מול ברצלונה בסדרת רבע הגמר אחרי 71:80 ביתי במשחק מספר חמש. שיין לארקין ואדריאן מורמן קלעו 18 נקודות כל אחד והובילו את הטורקים לפיינל פור ראשון מאז 2001 ומפגש כל-טורקי עם פנרבחצ'ה שם. אנאדולו קבעה שיא שלשות במשחק פלייאוף עם 17 קליעות מ-39 זריקות לעומת 15 זריקות בלבד לשתיים (8 מ-15).

עוד בנושא:

אנאדולו אפס ניצחה 71:80 את ברצלונה ועלתה לפיינל פור

מאמן אנאדולו אפס, ארגין עתמאן. דני מרון
עתמאן מאושר/דני מרון

מאמן אנאדולו ארגין עתמאן אמר: "זה היה משחק גמר, אין ניתוחים וכל מיני דברים אחרים. אמרתי לפני המשחק, אפילו כתבתי ברשתות החברתיות שהקבוצה ששיחקה טוב יותר לאורך כל העונה היא זו שתנצח את הסדרה. אני גאה בשחקנים שלי, אני גאה בכל האוהדים הטורקים, היו כאן קרוב ל-17 אלף אוהדים. הרבה אוהדים לא היו יכולים להגיע כי לא נשארו כרטיסים ואני בטוח שהם ראו את המשחק בטלוויזיה. אני כל כך גאה בשחקנים שלי, חזרנו לפיינל פור אחרי 18 שנה. אני יכול לסכם את העונה הזו במשפט אחד: הנשמה חזרה.

"לפני המשחק אמרתי שאנחנו חייבים לנצח בשביל כל האנשים באולם, בשביל האוהדים בטורקיה שצופים במשחק בטלוויזיה וכל האוהדים הטורקים בכל העולם. אני יודע שכולם איתנו בלב שלהם. אני רוצה לברך את ברצלונה שהמשיכה להילחם ולא ויתרה. אבל היום היה קשה מאוד לנצח אותנו לעיני האוהדים שלנו. הייתה אווירה מדהימה, אני כל כך גאה בשחקנים שלי. עשינו עונה נהדרת. היה קשה והיה אמוציונלי מאוד בשבילי. פנרבחצ'ה היא הקבוצה הכי טובה באירופה עם הצוות המקצועי הטוב באירופה והמאמן הכי טוב. אני מקווה שכל האוהדים הטורקים בוויטוריה ייהנו מחצי גמר כל-טורקי".

אדריאן מוארמן, שכאמור בלט עם 18 נקודות, אמר אחרי המשחק: "זה הפיינל פור הראשון שלי ואני שמח מאוד. נלחמנו. הפסדנו כאן פעם אחת, יצאנו לברצלונה והשגנו ניצחון אחד כדי שיהיה לנו את משחק חמש בבית. אנחנו שמחים מאוד, נלחמנו לאורך כל העונה. זה נהדר לכולנו ואנחנו נהנה מזה מאוד. הקבוצה רעבה והמאמן נותן לנו המון מוטיבציה. כל השחקנים מדהימים וזה ממש כיף לשחק איתם. האוהדים היו גם מדהימים והצלחנו להשיג את הכרטיס לפיינל פור עבור אנאדולו אפס אחרי כל כך הרבה זמן. כשסיימנו במקום הרביעי את העונה הסדירה, חשבתי שיש לנו קבוצה שיכולה להגיע לפיינל פור. יש לנו הרבה כישרון ושחקנים שיכולים לקלוע. הפעם זה הייתי אני, לפני כן זה היה שיין לארקין, זו קבוצה. מתחילת העונה ידענו שאנחנו יכולים להשיג משהו גדול ועשינו את זה".

מאמן בארסה סביטסלב פשיץ' אמר: "קודם כל אני רוצה לברך את אנאדולו, זה הגיע לה, אבל היינו יכולים לנצח. המשחק התנהל באווירה לוהטת מאוד כפי שציפינו. לשחקנים של אנאדולו מגיעה התמיכה של האוהדים וזה נתן להם יתרון. אני חושב שהקבוצה שלי הראתה אופי למרות שלא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה. הייתה לנו הזדמנות לעלות ליתרון ברבע השלישי, אבל אנאדולו לקחה ריבאונדים חשובים וחזרה להוביל. הגישה שהראינו במגרש הייתה מצוינת למרות התוצאה. אני רוצה להדגיש את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully