וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: רדאמל פלקאו הציל למונאקו נקודה ב-2:2 מול ראן

מחזיקת הגביע הטרייה הובילה 0:2 מצמד של אדריאן הונו (3 ו-9) אבל הקולומביאני ענה עם צמד משלו (69 ו-75) וקידם את קבוצת התחתית למקום ה-16

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של אייאקס על טוטנהאם

אחרי חגיגות הזכייה בגביע בעקבות הניצחון בפנדלים מול פריס סן ז'רמן, ראן חזרה הביתה עם התואר הראשון שלה מאז 1971 ונעלה הערב (רביעי) את המחזור ה-34 בליגה הצרפתית עם 2:2 מול מונאקו. האורחת חזרה מפיגור של שני שערים והתקדמה למקום ה-16, כשהיא חמש נקודות מעל הקו האדום וארבע מעל קון שנמצאת כרגע במקום המוליך למבחנים.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
14 שערי ליגה העונה. רדאמל פלקאו/רויטרס

ראן חסרה את קלמון גרנייה, אמבאיי ניאנג ואיסמעילה סאר המורחקים וביצעה חמישה שינויים בהרכב, כשהקבוצה מהנסיכות הגיעה ללא ססק פברגאס ודניאל סובאשיץ' הפצועים וגם קמיל גליק המורחק. סיידו סי, השוער הרביעי של מונאקו, הוציא שני כדורים מהרשת אחרי תשע דקות, ובשני המקרים (3 ו-9) היה זה אדריאן הונו שהכניע אותו. אבל למונאקו היה כובש צמד משלה, וגם הוא עשה את זה תוך שש דקות. ג'יבריל סידיבה בישל מצד ימין לרדאמל פלקאו שנגח לרשת בדקה ה-69 והשווה בחצי מספרת בדקה ה-75.

לסיום העונה בליגה הצרפתית נותרו עוד ארבעה מחזורים, ומונאקו תצטרך שלוש נקודות ביתיות מול סנט אטיין ביום ראשון כדי להתקרב להבטחת ההישארות. ראן לא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים ומדורגת במקום ה-11, אבל את שלה היא עשתה בגדול, עם קמפיין אירופי נפלא (נעצרה בשמינית הגמר על ידי ארסנל) וזכייה בגביע שהבטיחה את חזרתה לליגה האירופית גם בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully