וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקה מליגת המשנה: מכלן זכתה בגביע הבלגי לראשונה מאז 1987

אחרי שהבטיחה עלייה לליגה הבכירה, הקבוצה בה כיכב בעבר אלי אוחנה הדהימה את גנט עם 1:2 בגמר והפכה לנציגת ליגת המשנה הראשונה מאז 1956 שזוכה בגביע

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של אייאקס על טוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

הפתעה גדולה נרשמה היום (רביעי) בגמר הגביע הבלגי, כאשר מכלן מהליגה השנייה ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את גנט המדורגת שישית בפלייאוף העליון של הליגה הבכירה. מכלן חגגה בבריסל את הגביע השני בתולדותיה, כשהקודם היה ב-1987 ובעקבותיו השתתפה בגביע המחזיקות וזכתה בתואר אירופי היסטורי עם אלי אוחנה. עבור מכלן מדובר בדאבל, אחרי שזכתה באליפות הליגה השנייה והבטיחה את חזרתה. כעת היא גם תשוב להשתתף באירופה.

מכלן פתחה טוב יותר, אבל גנט עלתה ליתרון עם שער של ז'אן לוק דומפה בניסיון שלישי בדקה ה-32. ניקולה סטורם השווה עם בעיטה חזקה בדקה ה-38 מבישול של רוב סחופס, והכין את שער הניצחון של הבלם הקולומביאני חרמן מרה בדקה ה-62. כך הפכה מכלן לקבוצה השנייה מליגת המשנה שמניפה את הגביע הבלגי, אחרי ראסינג טורנה שעשתה את זה ב-1956.

"הזכייה בגביע מאוד מרגשת עבורי, אבל גם עבור המשפחה שלי", אמר הבלם מרה, כובש שער הניצחון". השוער מיכאל וריפס הוסיף: "אני צריך לתת לזה לחלחל, עדיין לא מעכל את מה שקרה כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • מכלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully