וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה עם רמז לעתידו בהפועל תל אביב? "לא אפגע במעמד המאמן"

המאמן נשאל האם התערבות מקצועית של הבעלים תביא לסיום דרכו. עוד הוסיף: "יש לי מה להגיד אבל זה לא הזמן ולא המקום"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות אחרי משחק התחתית החשוב בין מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד

עתידו של קובי רפואה בהפועל תל אביב עדיין לוט בערפל, ובכל זאת, כמעט כל מסיבת העיתונאים שערכה היום (רביעי) הקבוצה היתה סביב הנושא. המאמן נשאל שוב ושוב מה דעתו על הרחשים, חזר פחות או יותר על אותם דברים, אבל הגיב מעט אחרת לשאלה האם התערבות מקצועית של הבעלים בעונה הבאה תביא לסיום דרכו במועדון: "אני יכול להגיד דבר אחד - אני אשמור על מעמד המאמן".

עוד הוסיף רפואה ואמר: "כולם צריכים להבין - יש פה מועדון, יש פה שחקנים, יש פה אוהדים, אני לא אגיב ואתעסק בזה עד שלא נישאר בליגה. ככה צריך לנהוג. כמובן שיש לי מה להגיד אבל זה לא הזמן ולא המקום, אין לי שום דבר אישי עם אף אחד ולאף אחד אין שום דבר אישי איתי".

האדומים רחוקים חמש נקודות מהקו האדום כשנותרו עוד שש בקופה, כך שעדיין לא הבטיחו את מקומם בליגה. "המצב שלנו בתחתית הכי טוב, אבל אנחנו לא חושבים על זה", אמר המאמן. "ביום שבת השחקנים יתנו את כל כולם ואני בטוח שנגמור את הסיפור הזה. כשאתה נמצא בהפועל תל אביב תמיד יש לחץ, המשחק הזה קריטי עבורנו ואני מקווה מאוד שנעשה את המלאכה שלנו. כרגע כולם צריכים להתאחד לעמוד במטרה, כמובן שזו לא היתה המטרה שלנו בתחילת העונה".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
רק בסוף העונה הוא ידבר. רפואה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully