וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דור אלו הורחק משני משחקים, קווין טאפוקו יוזמן לבירור

1.5.2019 / 18:20

המגן התנצל בבית הדין על הפגיעה בקניקובסקי ("הבנתי שזו עבירה בלתי אחראית") והגיע להסדר טיעון. הקשר זעם על החלפתו, במועדון הכחישו: "לא הייתה השתוללות"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות אחרי המשחק של מכבי תל אביב מול הפועל חדרה

דור אלו הורחק הערב (רביעי) משני משחקים בפועל, כולל עונש ההרחקה האוטומטית, בעקבות הסדר טיעון שהושג בין הצדדים אחרי הפגיעה הקשה שלו בגבי קניקובסקי בפתיחת המשחק בו הפסידה הפועל באר שבע 2:0 למכבי נתניה ביום ראשון. המגן אמר בדיון: "חשוב לי להגיד שכאדם אני לא יכול לפגוע באדם, אני חושב שכל הקריירה שלי לא קיבלתי אדום ישיר. אני לא שחקן בעל אופי אגרסיבי, במגרש היה נראה לי שזה פחות אבל בסוף ראיתי שמדובר בפגיעה ולכן התנצלתי בפני השחקן, התעניינתי בשלומו והוא אמר שהכול בסדר. הבנתי שזו עבירה בלתי אחראית ואני מתנצל".

הדיין עו"ד נעם ליובין ציין כי מדובר בהסדר טיעון "הגיוני וסביר המשקלל למעשה את כל הנתונים הנוגעים לעברו הנקי של הנאשם, התנצלותו והבעת החרטה על המעשה, לצד מעשה הפגיעה עצמו אשר נראתה הייתה כפגיעה קשה בשחקן והקבוצה היריבה, אם כי ספק אם הייתה מכוונת".

אלו יחמיץ את המשחק מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב וכן את המפגש עם בני יהודה לאחר מכן.

שחקן הפועל באר שבע דור אלו. לירון מולדובן
דור אלו לאחר ההרחקה ביום ראשון/לירון מולדובן

קווין טאפוקו יוזמן לשיחת בירור בעקבות התנהגותו בהפסקת המשחק מול מכבי נתניה. בהפועל באר שבע לא מתכוונים לעבור לסדר היום על ההתפרצות של הקשר שלא אהב את החלפתו במחצית והחל להטיח דברים בחדר ההלבשה. המאמן ברק בכר הסביר לשחקן שחילופו נובע בין היתר משום שהיה לו כבר כרטיס צהוב ובאר שבע היתה גם כך עם עשרה שחקנים. לואי טהא ניסה להרגיע את הקשר וקם ממקומו כדי לדבר איתו אבל טאפוקו צעק לעברו: "עזוב אותי, לך מפה". המאמן ביקש מטהא לחזור למקומו ומיהר להתמקד בפן המקצועי באסיפת המחצית כדי לנסות ולחזור למשחק אך בקבוצה, כאמור, לא מתכוונים לטאטא את הסיפור ולטאפוקו יובהר שהוא לא יכול להתנהג כך.

בהפועל באר שבע היו גם כאלה שניסו להבין את התנהגות הקשר ואמרו כי טאפוקו מתוסכל שאינו מצליח להתאקלם מקצועית בקבוצה. באותו משחק הקהל של הקבוצה קרא בשמו של ג'ון אוגו כבר במחצית הראשונה, כמובן כביקורת ישירה לטאפוקו. בהפסקה, כשהתבשר שאוגו הוא זה שיחליף אותו, נפגע הקשר שהגיע מהפועל חדרה עוד יותר.

במועדון הגיבו לנושא: "לא הייתה השתוללות וטאפוקו לא יזומן לבירור".

במועדון הוחלט לאפשר לשחקנים להתאוורר יומיים ללא אימונים וניתנה להם חופשה מיום שני עד מחר (חמישי). ניב זריהן סיים ככל הנראה את העונה, בן שהר בספק למשחק מול מכבי חיפה.

(עדכון ראשון: 11:40)

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי עם שחקן הפועל באר שבע קווין טאפוקו. יוסי ציפקיס
חלק מאנשי המועדון מבינים את התסכול שלו. קווין טאפוקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully