וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ברנקו ורגוץ' סיכם לשנתיים באנורתוזיס פמגוסטה

1.5.2019 / 10:02

הבלם הקרואטי עוזב את נתניה אחרי שלוש שנים וישדרג את חוזהו במועדון הפאר הקפריסאי. הקבוצה תציע הארכת חוזה לטים הויבאך הבלם הגרמני

VAR - חצאי גמר גביע המדינה/וידאו: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

ברנקו ורגוץ' בלמה של מכבי נתניה ישחק בעונה הבאה בשורות אנורתוזיס פמגוסטה. אף שיש לו חוזה גם לעונה הבאה, במועדון החליטו שלא לעמוד בדרכו של השחקן והוא סיכם בקבוצה הקפריסאית לשנתיים הקרובות. בנתניה החליטו לתת אור ירוק לבלם הקרואטי מאחר שקיימת הערכה גדולה לשחקן שמסיים שלוש שנים בקבוצה, ומכיוון שהצעת החוזה שהוא קיבל בקפריסין תשדרג אותו כלכלית. ורגוץ' יסיים את העונה ויקווה לעשות זאת עם גביע המדינה. הוא ספג במכוון כרטיס צהוב במשחק האחרון מול הפועל באר שבע והוא כבר לא בספק לגמר הגביע.

בניגוד לורגוץ', מכבי נתניה צפויה להגיש בקרוב הצעה חוזית לטים הויבאך. הבלם הגרמני מסיים שנתיים במועדון ולמרות שהיו תקופות בהן מעמדו נחלש וירד, בקבוצה רוצים כעת להאריך את חוזהו וגם הוא מעוניין להמשיך לעונה שלישית. בתוך כך, בקבוצה מחכים לתשובות הבדיקות שאמור לבצע גבי קניקובסקי. ברכו של הקשר שנפגע מהתיקול של דור אלו, מלאה בנוזלים וקשה מאוד לאבחן כעת ממה הוא סובל. כזכור יונס מלדה סיים את העונה והוא זקוק לניתוח בברכו ובקבוצה מקווים שלא יצטרכו להסתדר גם בלי הקשר.

שחקן מכבי נתניה ברנקו ורגוץ'. יוסי ציפקיס
עובר לקפריסין. ברנקו ורגוץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully