וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם גרשוני לקראת אליפות העולם בישראל: "אולי נביא דאבל ביחד עם קובי מרימי"

אליפות העולם בטניס כיסאות גלגלים תיערך מה-13 עד ה-18 במאי במרכז הטניס ברמת השרון. יו"ר האיגוד יוני ירום: "אבן פינה במדיניותו של איגוד הטניס והספורט בישראל להגדיל את המעורבות בעולם דרך אירועים גדולים ובעלי חשיבות"

נבחרת ישראל טניס נכים. אלירן אביטל,
נקווה שיתרון הביתיות יעזור. נבחרות ישראל/אלירן אביטל

מסיבת העיתונאים של נבחרות ישראל לקראת אליפות העולם לנבחרות בטניס בכיסאות גלגלים, שתתקיים בין ה-13 ל-18 במאי במרכז לטניס בישראל, רמת השרון, נערכה היום (שלישי). "אנחנו בשיא המתח ובשיא ההתרגשות, זה אחרת לשחק בארץ מול המשפחות שלנו והחברים", אמר נועם גרשוני. "ניתן את הכל על מנת לייצג את ישראל בכבוד וננסה להביא זהב. אנחנו מקווים שיבוא הרבה קהל לעודד אותנו. ביום של הגמר מתקיים האירוויזיון - אולי נביא דאבל לישראל יחד עם קובי מרימי".

זו הפעם הראשונה בה מתקיימת אליפות עולם זו בישראל וישתתפו בה 176 ספורטאים מ-23 מדינות, 44 קבוצות שיתחרו בארבע קטגוריות: קוואד, גברים, נשים ונוער. מדובר בתחרות דירוג חשובה לקראת המשחקים הפראלימפיים, טוקיו 2020, ויגיעו אליה טובי השחקנים בעולם.

נבחרות ישראל יתחרו בשתי קטגוריות: קוואד וגברים. בנבחרת הקוואד חברים נועם גרשוני, שזכה במדליית הזהב במשחקים הפראלימפיים בלונדון 2012 ודורג בשיאו במקום הראשון בעולם, שרגא ויינברג שזכה בשתי מדליות במשחקים אולימפיים ודורג במקום הראשון בעולם ביחידים ובזוגות ופטריק בן אוריאל בעל דירוג שיא של 18 בעולם. קפטנית הנבחרת היא עופרי לנקרי שחקנית נבחרת הפדרציה של ישראל בעבר המאמנת את הנבחרת משנת 2016. נבחרת ישראל זכתה ארבע פעמים באליפות העולם בקוואד ובשנתיים האחרונות סיימה כסגנית אלופת העולם.

יו"ר איגוד הטניס, ד"ר יוני ירום, אמר: "אירוח אליפות העולם לאומות בטניס כסאות גלגלים הינה אבן פינה במדיניותו של איגוד הטניס והספורט בישראל להגדיל את המעורבות בעולם דרך אירועים גדולים ובעלי חשיבות. החשיפה המלווה את האירוע התחרותי מראה את הצד היפה והנכון של החיים במדינת ישראל ותורמת רבות להעמקת המודעות לעולם הטניס בכל הרמות והשכבות, בתקווה להגדיל את כמות המשחקים והמתחרים ולהביא את הטניס למקומו הראוי כאחד מענפי הספורט המשמעותיים והמובילים במדינה".

אנדרו דנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי: "זהו כבוד גדול לתת חסות לתחרות ולהיות השותף הרשמי של הצוות הישראלי. החיבור בין ג'יימס ריצ'רדסון לנבחרת הטניס בכיסאות גלגלים קיים כבר שנים וכעת ניתנה לנו ההזדמנות לתת חסות לטורניר הטניס בכיסאות גלגלים הגדול בעולם אותו אנו מוקירים. זו אחת מתחרויות הספורט הגדולות ביותר שישראל אי פעם אירחה וכמובן סיכויי הזכייה שלנו הינם גבוהים. שום דבר לא יעשה אותנו גאים יותר מאשר לשמוע את התקווה בסוף הטורניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully