וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קימפמבה ואראולה היו הכתובת לביקורת החריפה של ניימאר

כוכב פ.ס.ז' אמר אחרי ההדחה מול ראן: "יש שחקנים צעירים שלא מקשיבים". בצרפת חושפים למי הוא התכוון. הברזילאי יושעה מ-8 משחקים?

פלייר תומאס טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

גם אם יישאר בפריס סן ז'רמן בעונה הבאה, ניימאר לא ישחק בשלושת המשחקים הראשונים של הקבוצה בליגת האלופות בעקבות עונש ההשעיה שקיבל. הברזילאי ספג את העונש בעקבות התפרצותו כלפי השופטים אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד, אבל כעת הברזילאי נמצא במרכזה של סערה חדשה שעלולה לעלות לו בהשעיה ארוכה יותר מהליגה הצרפתית.

כזכור, ניימאר נתפס על ידי המצלמות כשהוא חובט באוהד של ראן במהלך העלייה ביציע לקבלת המדליות בהפסד בפנדלים בגמר הגביע. היום מדווחים בצרפת שהתקרית הזו עלולה לעלות לו בלא פחות משמונה משחקי השעיה, כאשר וועדת המשמעת של ההתאחדות הצרפתית החלה לחקור את המקרה. פריס סן ז'רמן מצידה הודיעה שהיא מתייצבת לצד הברזילאי, למרות שהתקרית המכוערת תועדה וניימאר לא יוצא בה טוב.

על פי הדיווחים בצרפת אותו אוהד סינן לניימאר "תלמד לשחק כדורגל" בזמן העלייה לקבלת המדליות וזה לא נותר אדיש ולא שלט על עצביו. כזכור, פריס הפסידה 6:5 בפנדלים לראן אחרי שאיבדה יתרון של 0:2 במהלך המשחק. ניימאר רק עכשיו חזר מפציעה ארוכה שהשביתה במשך חודשים ארוכים ובעונה הבאה השחקן היקר בעולם שוב עלול להחמיץ את פתיחת העונה. אולי זה מה שיגרום לפ.ס.ז' למכור אותו?

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
בעיות משמעת חוזרות ונשנות. ניימאר/AP

אבל זה לא הכל. ב"לה פריסיאן" מפרסמים היום שחדר ההלבשה של פריס גועש בעקבות הביקורת שהפנה ניימאר כלפי שחקנים אחרים בקבוצה אחרי ההדחה מול ראן. כזכור, אחרי ההפסד ניימאר התראיין ואמר: "אני רואה הרבה שחקנים צעירים שיש להם יותר פה מאז אוזניים. הם צריכים להקשיב יותר מאשר לדבר. אנחנו צריכים יותר ניסיון, הם צריכים לכבד אותנו יותר, להקשיב יותר. ככה אני עשיתי כשהתחלתי את הקריירה".

היום העיתון הצרפתי מפרסם שהביקורת של הברזילאי הופנתה כלפי שני שחקנים יותר מכולם: אלפונס אראולה השוער ופרנסל קימפמבה הבלם. הברזילאי מאמין שלשניים אין סיבה לאמץ גישה חדשה ולדבר יותר מדי משום שהתפקיד שלהם בזכייה של צרפת במונדיאל היה משני ביותר, בטח שבהשוואה לקיליאן אמבפה. טוכל עצמו ביקר את ניימאר לאחר מכן ואמר במסעת: "הוא צריך להגיד את הדברים האלו בתוך המועדון ולא לתקשורת".

מה שברור כבר עכשיו זה שיש מחנאות גדולה בחדר ההלבשה של פריס בין הברזילאים לאירופאים, שסבורים שניימאר, מרקיניוס, דני אלבס וטיאגו סילבה מקבלים יחס מועדף מהמועדון.

עוד באותו נושא

ניימאר חבט באוהד של ראן ותקף את הצעירים של פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

צפו במכה ששלח ניימאר לאוהד

פרסנל קימפמבה, אריק מקסים שופו-מוטינג שחקני פריס סן ז'רמן מאוכזבים. רויטרס
חזית מול ניימאר? פרנסל קימפמבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully