וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור אלו יעמוד לדין בגין הפגיעה האגרסיבית בגבי קניקובסקי

30.4.2019 / 16:05

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מגן הפועל באר שבע לדין לאור הכניסה החזקה בקשר מכבי נתניה: "סיכן את שלום היריב"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מגן הפועל באר שבע דור אלו לדין משמעתי בגין הפגיעה בשחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי. הדיון יתקיים מחר (רביעי) בשעה 17:00 בערב. בדו"ח המשחק נכתב שאלו, שהורחק כבר בדקה השלישית של אותה משחק "גלש עם רגל ישרה ופקקים חשופים תוך סיכום שלום היריב", במה שמוגדר כ"משחק מסוכן" ו-"עבירת משחק חמורה".

מכבי נתניה השיגה אומנם ניצחון מרשים בליגה על הפועל באר שבע, אך דואגת מהאפשרות שגבי קניקובסקי סיים את העונה ויחמיץ את גמר הגביע מול בני יהודה. על אף שהקשר שיחק שלשום את כל המשחק מול באר שבע, אתמול בבוקר הוא הגיע לאימון כשברכו נפוחה מנוזלים וקיים חשש לפגיעה במקום.

כזכור, קניקובסקי נפצע כבר בפתיחת המשחק בטרנר מאותו תיקול של דור אלו מהפועל באר שבע בגינו הוא קיבל את הכרטיס האדום. מאחר שקניקובסקי המשיך לשחק עד הסוף, העריכו במכבי נתניה שהוא עבר בשלום את הפגיעה שנראתה קשה במיוחד בצילומי הוידאו. אלא שאתמול הגיע הקשר לאימון והתלונן על כאבים בשל הנפיחות בברכו. הפגיעה עצמה נראית בוידאו באזור השוק, אבל הצוות הרפואי של המועדון מעריך שהברך עצמה ספגה את טראומת המכה וכעת צריך לחכות ולראות האם הברך עדיין נפוחה ומה אומרת הבדיקה שיעשו לקניקובסקי.

שחקן מכבי נתניה גבי קניקובסקי חוגג. לירון מולדובן
חשש שיחמיץ את גמר הגביע. גבי קניקובסקי/לירון מולדובן

במכבי נתניה מחזיקים אצבעות להטבה במצבו של הקשר ולבטח לא ירצו לשמוע שהוא סיים את העונה. קניקובסקי הוא אחד מטובי שחקני מכבי נתניה העונה והיעדרותו תחסר לקראת גמר גביע המדינה ומשחקי הליגה שיכולים להוביל את מכבי נתניה לכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

אם באשר לקניקובסקי מחכים במועדון עדיין לתשובות, הרי שלגבי יונס מלדה ברור שהחלוץ הצעיר סיים את העונה ויזדקק לניתוח. עדיין לא ברור מה בדיוק יעשו למלדה בניתוח. האם יהיה מדובר רק בהתערבות כירורגית בשל פגיעה במיניסקוס או שיש לו גם פגיעה כלשהי ברצועות הברך. רק אחרי שיפתחו את המקום על שולחן הניתוחים, יידעו בדיוק מה המשך הטיפול בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully