וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס. רמת השרון השוותה ל-1:1 את סדרת החצי הגמר מול מכבי ראשון לציון

שתי סדרות חצי הגמר בשוויון, לאחר שמוליכת העונה הסדירה איבדה יתרון שמונה שערים ורשמה הפסד שני בסך הכול העונה - 37:33 בחוץ

א.ס. רמת השרון מול מכבי ראשון לציון כדוריד. חן קלדרון, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
רמת השרון חזק בתמונה/אתר רשמי, חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

א.ס. רמת השרון השוותה הערב (שני) את סדרת חצי הגמר מול מכבי ראשון לציון ל-1:1, לאחר שחזרה מפיגור של שמונה שערים במחצית הראשונה וניצחה בבית 33:37. כך, בדיוק כמו הפועל אשדוד מול הפועל ראשון לציון, שתי הסדרות לא יוכרעו בשלושה משחקים ויגיעו לפחות לארבעה בסדרה של הטוב עד חמישה משחקים.

רמת השרון הפסידה 39:38 במשחק הראשון בבית מכבי, אבל לא נתנה לאכזבה לשבור אותה מנטלית וניצחה לראשונה העונה את הקבוצה שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון ועם הפסד אחד בלבד. יוני רוזנטל, ולדי קופמן ורסטקו סטויקוביץ' הובילו את האורחת ליתרון מוקדם וקבעו 4:12 מבטיח למדי, כשרמת השרון כבשה את השער השישי שלה רק בדקה ה-22 על ידי עמית גל. אלא שמילאן פאבלוביץ' הנהדר נכנס לפעולה וקיזז את ההפרש במחצית, עם 13:17 לראשון לציון בהפסקה.

המומנטום של המארחת נמשך כשגיל פומרנץ הצטרף לפאבלוביץ' והקטין את ההפרש לשער אחד בלבד. עומר גרא וקופמן העלו שוב ל-18:21, אבל השוער אדם סאביץ' סיפק סדרת הצלות נאה ואלעד קפון השווה ל-21:21, לפני שחן פומרנץ השלים את המהפך עם 23:25 לרמת השרון. עמית סטלמן השווה עם צמד מהיר, אבל רמת השרון הייתה טובה יותר וברחה עם האחים פומרנץ וליובימיר יוסיץ' שהעלה ל-30:34 עם צמד משלו. הפער של המארחת כבר צמח לשישה שערים, אבל קופמן וסטלמן צימקו לארבעה וקבעו את תוצאת הסיום. כרגע לרמת השרון יש יתרון בהפרש השערים, אם הסדרה תסתיים בשוויון ותידרש הכרעה כזו. המשחק הבא ייערך ביום שישי.

יוני רוזנטל שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד. חן קלדרון, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
היתרון הגדול אבד למכבי ראשון לציון. יוני רוזנטל/אתר רשמי, חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

המאמן המנצח אסף לוי אמר בסיום: "היינו כבר במינוס של שמונה שערים, במקום הכי נמוך שיש, התחלנו לחזור ולטפס לאט לאט. במחצית כבר הבנו שהפיגור והסיפור לא גמור, ואנחנו בחזרה במשחק. במחצית השנייה, השחקנים השאירו הכול על המגרש וביצעו את התוכנית הטקטית. אדם היה ענק בשער. עשינו מחצית של 24 שערים וספגנו 15, זה מטורף. נצטרך להתאושש מהר, לנצל את המומנטום - ונעשה את כל מה שאפשר להגיע הכי מוכנים למשחק מספר 3".

כבשו לרמת השרון: מילאן פאבלוביץ' 11 שערים מ-14 ניסיונות. חן פומרנץ 8, גיל פומרנץ 6, עמית גל 5 (ו-6 חטיפות), ליובימיר יוסיץ' 4 (ו-6 אסיסטים), אלעד קפון 2 ואלכס סיצ'נקו 1. עצירות שוערים: אדם סאביץ' עם 14 עצירות מ-34 - 38%. ניב פישלוביץ 3 מ-15 - 20%.

כבשו למכבי ראשון לציון: ולדי קופמן 10 שערים, עמית סטלמן 7, יוני רוזנטל ורסטקו סטויקוביץ' 4 כל אחד, מרקו מאטיץ' 3, ירמי סידי ויואב נאמן 2 כל אחד, עומר גרא 1. עצירות שוערים - דן טפר 11 עצירות מ-31 - 35%. אלדר שיקלושי 3 מ-17 - 17%. יוליאן סטראט 1 מ-4 - 25%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully