וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"ח השיפוט קבע: סטף קרי היה צריך לצאת בשש עבירות נגד יוסטון

השופטים התעלמו מעבירה של כוכב גולדן סטייט על הארדן דקה ו-10 שניות לסיום, לאחר מכן הוא קלע שלשה קריטית. ההחלטה לא לשרוק עבירה נגד כוכב הרוקטס 10 שניות לסיום היתה נכונה

עריכת וידאו: מתן חדד

הרבה מאוד תלונות היו מצידה של יוסטון על השיפוט המשחק הראשון אמש בחצי גמר המערב נגד גולדן סטייט. הערב (שני) יצא דו"ח השיפוט הרשמי של המשחק שקובע: השופטים צדקו פעמיים כשהחליטו לא לשרוק לטובת יוסטון בשניות האחרונות. מאידך, הם היו צריכים לשרוק עבירה שישית נגד סטף קרי כשנותרו דקה ו-10 שניות לסיום המשחק.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
היה צריך לצאת מהמגרש לפני השלשה הקריטית. קרי מעל הארדן/AP

כזכור, השופטים התעלמו מעבירה של קרי על הארדן ולאחר מכן כוכב הווריירס קלע שלשה קריטית שהבטיחה לקבוצתו את הניצחון כשנותרו 24 שניות לסיום. החלטה נוספת שקיפחה את יוסטון על פי הדו"ח הרשמי היתה אי שריקה לצעדים נגד קליי תומפסון כשנותרו 51 שניות לסיום. במקרה הזה תומפסון החטיא את הזריקה שלו, כך שזו היתה החלטה פחות קריטית.

זו לא הפעם הראשונה שיוסטון מתלוננת נגד השופטים. הרוקטס ממורמרים על השיפוט המגמתי לטענתם נגדם בשנתיים האחרונות נגד האלופה. ההחלטה לא לשרוק עבירה נגד קרי היתה קריטית, אך עם זאת בדו"ח נכתב כי ההחלטה שלא לשרוק לעבירה על ג'יימס הארדן בזריקה לשלוש כשנותרו 10 שניות לסיום המשחק היתה נכונה. יוסטון שוקלת להגיש תלונה רשמית מנומקת נגד השיפוט שמקפח אותה שוב ושוב נגד הווריירס לטענתה, אך בינתיים היא צריכה להיות מרוכזת במשחק השני בסדרה שבו היא תנסה לגנוב את הביתיות ולהשוות ל-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully