וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצהרת כוונות": בוסטון מסבירה איך עוצרים את יאניס אנטטוקומפו

הורפורד הצטנע וטען שמדובר במשימה קבוצתית, סטיבנס הילל: "אי אפשר להפריז בחשיבותו". בודנהולזר: "יאניס קשה מדי עם עצמו"

עריכת וידאו: מתן חדד

לאורך מרבית העונה, כשבוסטון לא הצליחה לעמוד בציפיות הגבוהות, היא ואוהדיה נשענו על ההנחה שמתישהו, ברגעי האמת, הכל ישתנה: השחקנים סוף סוף יתחברו, הכימיה תשתפר ואיתה גם היכולת. לאורך מרבית העונה ההנחה הזו לא היתה נראית סבירה כלל וכלל, אבל אחרי תצוגת התכלית מול מילווקי אמש (ראשון) אפשר להגיד בפה מלא: בוסטון של פלייאוף 2019 היא לא בוסטון של העונה הסדירה.

ה-90:112 הגדול על הבאקס הושג בעיקר בזכות הגנה מוחצת על יאניס אנטטוקומפו, שלא הצליח להתמודד עם הפיזיות של הסלטיקס. כשאל הורפורד וארון ביינס שמרו עליו, קלע הגריק פריק 2 מ-10 מהשדה בלבד, ובצבע, שם הוא בדרך כלל בלתי עציר, הוא סיים עם 4 מ-15. להוציא את המשחק אמש, העמיד יאניס ממוצעים של 30 נקודות ו-10 ריבאונדים מול הירוקים בשנתיים האחרונות. אמש סיים עם 22 (7 מ-21 מהשדה) ו-8.

שחקן בוסטון סלטיקס ג'יילן בראון מטביע על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. AP
אחת מתמונות השנה: ג'יילן בראון מטביע על יאניס/AP

"כולנו הבנו איך צריך לשמור עליו וכמה הוא מסוכן כשהוא מגיע לצבע", אמר הורפורד הנהדר. "ברוב המשחקים כולנו היינו מאוד עירניים, הגארדים שלנו עשו עבודה מצוינת בלסגור לו את נתיבי הריצה. פשוט רצינו לנסות ולהקשות על כל זריקה שלו, וגם הצלחנו לעשות את זה. הוא שחקן כל כך טוב. היינו קרי רוח וידענו מה אנחנו צריכים לעשות כקבוצה".

הורפורד, כמובן, הצטנע ולא דיבר על עצמו, אף שסיפק הגנה יוצאת דופן והוסיף אליה גם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים. "אמרנו כל השנה - אי אפשר להפריז בחשיבות של אל לקבוצה שלנו", הילל בראד סטיבנס. "המספרים מספרים את זה, הוא מרווח את ההתקפה ובהגנה הוא מאוד מגוון. כל הקבוצה היתה מאוד מודעת ליאניס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. רויטרס
המאמץ הקבוצתי הצליח. יאניס על הספסל/רויטרס

קיירי אירווינג, שהוסיף 26 נקודות ו-11 אסיסטים, הוסיף: "זו התחלה נהדרת לסדרה, רצינו לספק הצהרת כוונות - קודם כל עבורנו".

מנגד, המאמן המפסיד מייק בודנהולזר הודה: "נצטרך לעשות עבודה טובה יותר בשני צידי המגרש. בדיוק עכשיו האופי שלנו יעמוד למבחן. לא קיבלנו המון שריקות בחדירות לסל. עד כמה שיאניס היה טוב העונה, הוא לא היה מושלם כל משחק ומשחק. הוא די קשה עם עצמו, אולי מתישהו אצטרך לחבק אותו ולהגיד לו 'אתה הולך להיות מצוין'. כל הכבוד לבוסטון, אבל אני חושב שיאניס ישתפר".

שחקני בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג, טרי רוז'יר. GettyImages
הצהרת כוונות של ממש. אירווינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully