וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי שנבחר בדראפט: שחקן הג'איינטס נורה, חברו נרצח

המשטרה מצאה את דוויין סימונס ללא רוח חיים, בעוד קורי בלנטיין, שנבחר במקום ה-180, נלקח לבית החולים וצפוי להחלים. נסיבות האירוע הטרגי עדיין נחקרות. ה-GM דייב גטלמן הגיב לביקורות לגבי הבחירה בדניאל ג'ונס במקום השישי

קורי בלנטיין ניו יורק ג'איינטס. AP
אירוע טרגי. בלנטיין/AP

ביום הראשון של דראפט ה-NFL ספגו ראשי ניו יורק ג'איינטס שלל ביקורות לאחר הבחירה שלהם בדניאל ג'ונס, הקוורטרבק של דיוק, במקום השישי. אלא שכעת, הם נאלצים להתמודד עם בעיות הרבה יותר גדולות וחמורות.

קורי בלנטיין, שנבחר על ידי ניו יורק ביום שבת עם הבחירה ה-180, נורה היום (ראשון) סמוך לקמפוס של אוניברסיטת וושבורן בקנזס בה הוא לומד וחברו לקבוצה, דוויין סימונס, נרצח באותו אירוע. בלנטיין, על פי הדיווח, ישרוד את הירי.

המשטרה הוזעקה לזירת האירוע באמצע הלילה ומצאה את סימונס ללא רוח חיים, בעוד בלנטיין נלקח לבית חולים מקומי על ידי רכב פרטי, עם פציעה שלא היוותה סכנה לחייו. פרטים נוספים על המקרה טרם התבררו ומהג'איינטס נמסר כי הם מודעים לאירוע הטרגי ואוספים עוד מידע.

בלי קשר לנושא כמובן, הג'נרל מנג'ר דייב גטלמן גם התייחס לביקורת על בחירתו של ג'ונס וטען שאם ניו יורק הייתה מחכה לבחירה השנייה שלה בסיבוב הראשון, במקום ה-17, קבוצה אחרת כבר הייתה לוקחת לה את הקוורטרבק. גטלמן אמר כי לפחות שתי קבוצות אחרות היו בוחרות בג'ונס. וושינגטון לקחה את דוויין האסקינס מאוהיו סטייט במקום ה-15 והוא היחיד שנבחר בין המקום השישי ל-17, בעוד דנבר בחרה בסיבוב השני את דרו לוק ממיזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully