וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד השוותה את סדרת חצי הגמר מול הפועל ראשל"צ ל-1:1

הקבוצה של אולג בוטנקו השיגה ניצחון היסטורי במעמד עם 25:31 על האלופה. לנגהאנס והשוער סטויקוביץ' בלטו. עידן מימון: "קיבלנו בראש"

שחקני הפועל אשדוד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
זה הולך צמוד. אשדוד חוגגת/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד השוותה הערב (ראשון) את סדרת חצי גמר הפלייאוף מול האלופה הפועל ראשון לציון ל-1:1, כשהשיגה ניצחון ראשון והיסטורי במעמד זה - 25:31. "אחרי ניצחון כזה אי אפשר להרגיש רע, אבל אני כבר חושב על המשחק הבא ואנחנו צריכים להמשיך לנצח", אמר המאמן המנצח אולג בוטנקו. "אני מרוצה מההשקעה ההגנתית. דברים שעבדנו עליהם. המשחק די זרם לנו היום, ושנתקענו ההגנה עזרה. אני שמח גם מההפרש שביססנו".

כבשו לאשדוד: לנגהאנס 8 מ-13, קלדרון וטל הרשקוביץ 6, אדיר כהן, ביטרמן ושלם 3 כל איד, קושמרו ושי הרשקוביץ 1 כל אחד. שוערים: מצטיין המשחק - טומיסלאב סטויקוביץ' עם 15 עצירות מ-38 זריקות - 39%. כבשו להפועל ראשון לציון: עוז חממי 9 שערים, גררה 6, מסטר 4, שקלים 3, גיא כהן 2, איתי סורקיס 1. שוערים: פדז'ה דיאנוביץ' 5 מ-20 - 25%, מושיקו אלימלך 5 מ-21 - 24%.

המאמן המפסיד עידן מימון סיכם: "לא שיחקנו כמו שצריך. קיבלנו בראש. ניסינו לחזור בכמה מומנטומים, זה לא הספיק. אשדוד היא קבוצה חזקה, אבל לא היינו מספיק טובים. לא קיימנו דברים טקטיים ונענשנו. זו הולכת להיות סדרה ארוכה וקשה, שאולי תגיע גם למשחק חמישי. חשוב לי איך הקבוצה נראית יותר מההפרש. נעשה חושבים ושיעורי בית. חשוב שנראה טוב, וכמו ששיחקנו לפני הפגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully