וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הביסה את נים 0:5 לעיני ז'וזה מוריניו

"המיוחד" צפה מהיציע בעוד הצגה של סגנית המוליכה, שהתפוצצה עם חמישייה מהדקה ה-51 והלאה והתבססה במקום השני

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ברצלונה חוגגת עוד אליפות

המחזור ה-34 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שישה משחקים, כשבמוקד הביסה ליל 0:5 את נים. לאחר מכן סנט אטיין ניצחה 0:2 את טולוז.

ליל - נים 0:5

לפני שבועיים בדיוק מחצה הקבוצה של כריסטוף גאלטייה 1:5 את פריס סן ז'רמן. לאחר מכן הגיע 0:0 מאכזב מול טולוז, והערב שוב התפוצצה ליל עם חמישייה גדולה תוך 39 דקות ועשתה צעד גדול אל עבר ליגת האלופות בעונה הבאה. לואיק רמי (51) ג'ונתן במבה (64), מחמט צ'ליק (70), ניקולא פפה (80) ורוי פונטה (90) כבשו וכעת צמח מחדש הפער של המארחת מליון שבמקום השלישי לשש נקודות. כל זה קרה לעיניו של ז'וזה מוריניו, שנכח ביציעי הפייר מורואה בפעם השנייה העונה, בצל השמועות על ג'וב אפשרי שישיג בקרוב בליגה הצרפתית.

סנט אטיין - טולוז 0:2

הירוקים השיגו ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים וצימקו את הפער מליון השלישית לשלוש נקודות בלבד. רוברט בריץ' כבש צמד מהיר (2 ו-10) וסידר לסנט אטיין את הניצחון.

מארסיי - נאנט 2:1

למרות שער נוסף של מריו באלוטלי, שהגיע כבר לשמונה שערים העונה, הדרומיים ספגו הפסד ביתי שהותיר אותם כמובן במקום החמישי במרחק חמש נקודות מסנט אטיין הרביעית. סמואל מוטוסאמי כבש ראשון עבור האורחת (22), באלוטלי איזן כעבור שלוש דקות, אבל אנדריי ג'ירוטו כבש את שער הניצחון של הצהובים בדקה ה-50.

משחקים נוספים:

אמיין - שטרסבורג 0:0

אנז'ה - ריימס 1:1
לאנז'ה: וינסנט מאנסיו (71), לריימס: מתיו קפארו (63)

קון - דיז'ון 0:1
לקון: פייסאל פאג'ר (67)

ניס - גנגאן 0:3
לניס: יוסף אטאל (9, 68, 73)

  • עוד באותו נושא:
  • ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully