וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבטלנה זילברמן נבחרה לאשת השנה של ההתאחדות האירופית לבדמינטון

כבוד גדול למאמנת נבחרת ישראל, שהייתה אחת השחקניות הטובות באירופה בשנות ה-80. בשבת בנה מישה זילברמן זכב באליפות ישראל

מנכ"ל איגוד הבדמינטון, ניר שדה. איגוד הבדמינטון, אתר רשמי
מנכ"ל האיגוד, ניר שדה, קיבל את הפרס בשמה של זילברמן בקייב/אתר רשמי, איגוד הבדמינטון

מאמנת נבחרת ישראל בבדמינטון, סבטלנה זילברמן, זכתה בפרס אשת השנה של ההתאחדות האירופית והוכתרה במהלך ערב הגאלה השנתי בקייב, אוקראינה. זילברמן, מדליסטית ארד אירופית כשחקנית בשנות ה-80 במדי ברית המועצות, לא נכחה בטקס אלא הובילה באותו זמן בקיבוץ חצור את בנה מישה לזכייה ה-12 שלו באליפות ישראל ולזכייה בתואר ה-28 כולל זוגות. את הפרס קיבל בשמה מנכ"ל האיגוד ניר שדה, המייצג את ישראל באסיפה הכללית בקייב.

התואר היוקרתי מביע הערכה על עבודתה רבת השנים של סבטלנה בקידום הבדמינטון בישראל בכלל ועל הצלחתו של מישה בפרט כספורטאי בטופ 16 של אליפות אירופה פעמיים, ופעמיים במשחקים האולימפיים. סבטלנה תוביל את הנבחרת בגביע סודירמן לנבחרות בחודש הבא בסין, בתחרות שהיא ה'גביע דייוויס' של הבדמינטון העולמי.

ערב יציאתו לטורניר ברזיל כדי להתחיל בצבירת ניקוד לטוקיו 2020, נתקל מישה זילברמן ביריב עיקש בגמר אליפות ישראל, יונתן לויט, שכפה עליו הארכה במערכה השנייה, אבל זילברמן לא נעצר גם שם בדרכו אל האליפות הלאומית ה-12 שלו, ניצח 20:22, ולאחר 13:21 במערכה הראשונה השלים ניצחון 0:2 כדי להתחיל בראש שקט את הקמפיין לאולימפיאדה שלישית ברציפות.

קסניה פוליקארפובה זכתה באליפות אצל הנשים אחרי ניצחון בגמר על יובל פוגאץ' 0:2 במערכות. זו הזכייה השנייה שלה ברציפות מאז שהיא עלתה מרוסיה. היא מתחילה בקמפיין טוקיו כדי להיות הישראלית הראשונה של הענף במשחקים האולימפיים.

  • עוד באותו נושא:
  • בדמינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully