וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה ממתינה להחלטת בית"ר ירושלים בנוגע לשטקוס, ג'רפי מועמד

28.4.2019 / 8:42

אחרי הבטחת ההישארות, האדומים מהכרמל יתחילו לתכנן את העונה הבאה. קנדיל ושיימן ברשימות, הישארות אז'ובל תלויה במו"מ עם הפועל עכו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל חיפה היו מאושרים אתמול (שבת) אחרי ניצחון החוץ 1:2 על בני סכנין שהבטיח סופית את ההישארות בליגת העל. הבעלים יואב כץ החמיא בסיום לשחקנים ולמאמן החדש חיים סילבס והשבוע כבר תיערך פגישת עבודה בנוגע לשנה הבאה.

בחיפה ממתינים להחלטה של בית"ר ירושלים בנוגע לארנסטס שטקוס ואם יבינו שיש סיכוי שהליטאי יישאר, יוצע לו חוזה גבוה. אם שטקוס יעזוב, יצורף שוער זר, אם כי גם מחמוד קנדיל ויואב ג'רפי על הכוונת. בקבוצה רוצים ששון גולדברג ימשיך, אך אם הוא יעזוב ייעשה ניסיון להחזיר את שמואל שיימן. גם מוחמד גדיר ופיראס מוגרבי על הכוונת. דודו ביטון שהגיע בינואר צפוי לעזוב.

בהפועל חיפה רוצים להשאיר את בן אז'ובל, אך הדבר תלוי במו"מ עם הפועל עכו אליה הוא שייך. החלוץ שכבש את שער הניצחון, אמר: "אני שמח לחזור להבקיע וגם לבשל ולעזור לקבוצה לצאת דרך חדשה. הבטחנו את ההישארות, אבל לא ציפינו בכלל להגיע למצב כזה. ידענו לצאת ממנו כמו גברים. כל חלוץ שלא מבקיע נמצא בהרגשה לא טובה, אבל באתי בכל משחק לעבוד קשה. אני רוצה להישאר בהפועל חיפה בעונה הבאה".

עוד בנושא:

שביט: "ניתקו את החולה מהמכשיר". סילבס: "עצוב שמועדון חשוב יורד"
שחקני סכנין מפנים אצבע מאשימה להנהלה: "עשתה טעויות בלי סוף"
אופטימיות במ.ס אשדוד: "אם ננצח את בית"ר ירושלים, נישאר בליגה"

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
נותן את הקרדיט למימר. סילבס/אדריאן הרבשטיין

סילבס החמיא אתמול למאמן הקודם שרון מימר ואמר: "לא עשיתי שום דבר ב-10 ימים. אי אפשר להפוך בזמן כזה קבוצה ממפסידה למנצחת. זה קודם כל שרון מימר והצוות שלו, וגם השחקנים שסיימו היום תקופה מאוד קשה. אי אפשר ללמד את הדרך שלך במהירות, אבל אפשר היה לחבר את השחקנים והזעזוע עצמו זעזע את כולם".

המאמן הוסיף: "עכשיו צריך להתחיל לחשוב על העונה הבאה. הכל פתוח, גם יואב וגם אני החלטנו שלא נעשה כלום עד שנישאר וממחר נתחיל לחשוב איך לבנות קבוצה שתגיע למקום שהמועדון הזה ראוי לו. בפאזל של הקבוצה כל עמדה תהיה משמעותית. שטקוס עשה עונות יפות ואני לא יודע אם יישאר או יעזוב, אבל הפועל חיפה הייתה ותהיה אחרי כל שחקן או מאמן כזה או אחר".

יואב כץ אמר: "זה הצליח בעיקר בגלל הלחימה של השחקנים. זו הייתה הלחימה הכי חזקה שראיתי השנה בהפועל חיפה. המאמן הביא אותם לרצון להילחם בשביל החברים והמועדון. הרושם שלי לגבי שטקוס הוא שהוא רוצה להישאר. האם זה יתאפשר? אני לא יודע. העונה הזו התחילה עם סגל פחות מטוב ונשתדל לא לעשות אותן שגיאות. אלו שהיו אמונים על בניית הסגל התעסקו בפרנסות מסוג אחר ואני מקווה לעשות בשנה הבאה עונה טובה, אבל צריך לזכור שהיינו גול אחד מפלייאוף עליון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully