וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NFL הסתיים: הפטריוטס בחרו קוורטרבק

ג'ארט סטידהאם נלקח על ידי האלופה בבחירה ה-133 (סיבוב רביעי) ויקווה להפוך ליורש של טום בריידי. עוד חמישה קוורטרבקים ירדו מהלוח ביום האחרון

ג'ארט סטידהאם אובורן. AP
היורש? סטידהאם/AP

חגיגת דראפט 2019 של ה-NFL, שנערך השנה בנאשוויל, טנסי ומשך לרחובות העיר למעלה מחצי מיליון אוהדים, הגיעה לסיומה בלילה שבין שבת לראשון עם סיבובים 4 עד 7.

כמו ביומיים הקודמים, אריזונה פתחה את הבחירות ולקחה במקום ה-103 את האקים באטלר, תופס מאיווה סטייט. מיד אחריו, סינסינטי הורידה מהלוח את ריאן פינלי, הקוורטרבק של NC סטייט, שציפה להיבחר מוקדם יותר והידרדר.

פינלי היה הראשון מתוך שישה קוורטרבקים שנבחרו ביום השלישי של הדראפט, כאשר מי שמשך את העין יותר מכולם היה ג'ארט סטידהאם מאובורן, אותו לקחה האלופה ניו אינגלנד במקום ה-133 (סיבוב רביעי).

בדיוק כמו הקוורטרבק לו ישמש מחליף מעתה, טום בריידי, גם סטידהאם היה הקוורטרבק השביעי שנלקח במחזור הדראפט שלו ואולי הוא יתגלה לבסוף כזה שיירש את בריידי, שבינתיים מסרב להראות סימני האטה.

גם הצ'ארג'רס, פילדלפיה, ג'קסונוויל ובולטימור בחרו קוורטרבקים בסיבובים המאוחרים של הדראפט ומי שנלקח במקום ה-254 והאחרון, "מיסטר אירלוונט" של דראפט 2019, היה קיילב ווילסון, טייט אנד מ-UCLA, שהלך לאריזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully