וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דומיניק תים הפתיע את רפאל נדאל בחצי גמר טורניר ברצלונה

חודש לפני הרולאן גארוס, התגבר האוסטרי (5) על מלך החימר ושיאן הזכיות בטורניר עם 4:6, 4:6. יפגוש את דניל מדבדב בגמר

הטניסאי האוסטרי דומיניק תים. AP
הצהרת כוונות. תים/AP

הפתעה גדולה בטורניר ברצלונה הערב (שבת): רפאל נדאל, אלוף שלוש השנים האחרונות ושיאן הזכיות (11) רפאל נדאל הודח בחצי הגמר, כשהפסיד לדומיניק תים 6:4, 6:4 בשחזור גמר 2017. השור ממאיורקה, שהודח השנה גם מטורניר אקופולקו ופרש מטורניר אינדיאן וולס, נראה לפתע פגיע מתמיד לפני הרולאן גארוס, שייצא לדרך בעוד חודש פחות יום.

האוסטרי המדורג חמישי בעולם השיג לא פחות משבע אפשרויות שבירה במערכה הראשונה, ניצל אחת מהן וניצח 4:6 עם הצגת טניס יוצא מהכלל. תים היה השחקן הטוב ביותר גם בסט השני, שבר פעם נוספת ועלה ל-2:4. משם, נדאל כבר לא הצליח לחזור.

בגמר יפגוש תים את דניל מדבדב, שעלה לגמר החימר הראשון בקריירה שלו, לאחר שניצח 4:6, 6:3, 5:7 את קיי נישיקורי. הרוסי בן ה-23 (14 בעולם) הפסיד ליריבו היפני (7) במפגש החימר היחיד שלהם, לפני שנה במונטה קרלו, אבל הפעם מנע מנישיקורי, אלוף ברצלונה ב-2014 ו-2015, לחזור למעמד הגמר בפעם הרביעית בקריירה. אחרי שוויון במערכות, מדבדב כבר במשחקון הראשון של המערכה השלישית, אבל שיפר את ההגשות שלו בהמשך, סיפק שמונה אייסים ושבר פעמיים, כולל אחרי יתרון של נישיקורי במשחקון האחרון במשחק, וחגג על החימר אחרי 2:26 שעות. זה יהיה גמר שביעי שלו בקריירת ה-ATP, כשב-2019 יש לו כבר 25 ניצחונות.

אחרי המאמץ האדיר שהשקיעה ברבע הגמר, בדרך לקאמבק הגדול מפיגור 5:1 במערכה השלישית לניצחון על דונה וקיץ', המדורגת 1 בעולם נאומי אוסקה פרשה מטורניר שטוטגרט. היפנית הודיעה על פציעה בשרירי הבטן המונעת ממנה לשחק מול אנט קונטבייט, וכך האסטונית (15 בעולם) עלתה אוטומטית לגמר.

היריבה שלה תהיה פטרה קביטובה הצ'כית (3 בעולם) שנזקקה ליותר משעתיים לפני שניצחה 6:7 (3), 6:3, 1:6 את קיקי ברטנס (7). ההולנדית נראתה טוב, הפסידה רק בשובר שוויון במערכה הראשונה ולקחה את השנייה בקלות יחסית, אבל נשברה פעמיים בפתיחת המערכה השלישית וקביטובה תנסה להיות השחקנית הראשונה שזוכה בשני תארים ב-2019.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. GettyImages
מערכה שלישית קלילה. פטרה קביטובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully