וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש רוזן נשלח למיאמי, החקירה נגד היל נפתחה מחדש

אחרי הבחירה בקיילר מארי, אריזונה נפרדה מהק"ב בטרייד. הצ'יפס לקחו מחליף אפשרי לתופס המסובך, דנבר בחרה קוורטרבק, דאג בולדווין עלול לפרוש בגיל 30

ג'וש רוזן אריזונה קרדינלס. AP
יעד חדש. רוזן/AP

דראפט ה-NFL נמשך הלילה (בין שישי לשבת) עם סיבובים 2 ו-3 (ויגיע לסיומו מחר, החל מ-19:00 שעון ישראל, עם סיבובים 4 עד 7), אך הרגע המשמעותי ביותר היה בכלל תוצאה של הבחירה הראשונה בדראפט.

יממה אחרי שאריזונה לקחה את הקוורטרבק זוכה ההייזמן מאוקלהומה, קיילר מארי, היא העבירה את הקוורטרבק הקודם שלה, ג'וש רוזן, למיאמי. רק לפני שנה עשו הקרדינלס טרייד כדי לקחת את רוזן בבחירה העשירית, אך הם החליטו לצאת לדרך חדשה וקיבלו תמורתו בחירת סיבוב שני (מקום 62 - לקחו את אנדי איזבלה, תופס מ-UMass) ובחירת סיבוב חמישי בשנה הבאה. אריזונה דרשה תחילה בחירת סיבוב ראשון, אך הסכימה להתפשר והדולפינס יקוו שרוזן יוכל לעזור להם בתהליך הבנייה מחדש.

מעבר לטרייד, אריזונה הייתה זו שגם פתחה את יום הדראפט השני, כאשר לקחה עם הבחירה ה-33 את מגן הפינה מוושינגטון, ביירון מרפי. דנבר שלחה לסינסינטי שלוש בחירות כדי לעלות למקום ה-42 ולקחת שם את הקוורטרבק דרו לוק ממיזורי.

עם הבחירה ה-56 בסך הכל, קנזס סיטי לקחה את התופס מג'ורג'יה, מקול הארדמן, זאת בשל חוסר הוודאות לגבי טייריק היל. אתמול, אחרי פרסום הקלטת המטרידה, היל הושעה מכל פעילות על ידי הצ'יפס והיום אמר מאמנו אנדי ריד כי התיק נגדו נפתח מחדש, יומיים בלבד לאחר שהתובע המחוזי במחוז ג'ונסון החליט שלא להגיש נגדו האשמות. התובע אמר כי הוא מאמין שהתרחש פשע, אך בשל הראיות שבידיו הוא לא יכול לקבוע מי ביצע את הפשע, אך ההקלטה עשויה לשנות את המצב הזה.

ולסיום, התופס המצוין של סיאטל סיהוקס, דאג בולדווין, עלול לפרוש בשל ריבוי הפציעות מהן הוא סובל. בולדווין בן ה-30 בלבד לא מצליח לחזור למגרשים ובפגרה הנוכחית עבר ניתוחים במפשעה ובכתף, שהצטרפו לטיפולים רבים מהשנים האחרונות. הסיהוקס כבר מתחילים להשלים עם העובדה כי הוא סיים את הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully