וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבסטיאן אבראו הוצג כמאמן סנטה טקלה: "יום מיוחד, לא היססתי לרגע"

החלוץ הצבעוני בן ה-42, שיאן גינס במעברים בין קבוצות, חזר לאל סלבדור, הבטיח אליפות נוספת ועדיין לא יודע אם ישמש כמאמן-שחקן מעבר לחודש וחצי

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

סבסטיאן אבראו, חלוץ בית"ר ירושלים בעבר ושיאן גינס במעברים בין קבוצות, החל הערב (שישי) באופן רשמי את הקריירה החדשה שלו כשהוצג כמאמן קבוצה סנטה טקלה, אלופת אל סלבדור, אליה חזר השבוע לקדנציה שנייה.

"זה יום מיוחד עבורי", פתח אבראו את דבריו. "אני במדינה ובעיר שתוך זמן קצר למדתי לאהוב את התרבות ואת האנשים שלה. למדתי גם שיש כאן חלומות שצריך להגשים והם לא מוערכים מספיק. כשקיבלתי את הפנייה, לא היססתי לרגע לחזור. שמחתי על ההזדמנות. אני מודע לאחריות המוטלת עליי ולמחויבות, המאמן כריסטיאן דיאז השאיר כאן בסיס טוב ואנשים טובים. אני לא מגלה כלום, המטרה שלנו היא לזכות בתואר. אנחנו רוצים להוסיף כוכב נוסף להיסטוריה העשירה של המועדון הזה".

סבסטיאן אבראו מוצג במדי סנטה טקלה. רויטרס
ממשיך לנדוד, אבל הפעם למקום בו כבר היה בעבר. סבסטיאן אבראו עם החולצה של סנטה טקלה/רויטרס

על השילוב בין המשחק לאימון באופן זמני, אמר אבראו: "על פי החודש וחצי שנותרו לסיום טורניר האפרטורה, נראה אם אמשיך כשחקן או שאולי יחליטו שצריך דווקא מאמן חדש. הכול תלוי במה שיקרה מכאן והלאה".

"אל לוקו" בן ה-42 שיחק בסנטה טקלה ב-2016 והיה כוכב האליפות השנייה בתולדות המועדון, כשהבקיע שני שערים בגמר מול אליאנסה וסיים עם 13 שערים ב-21 משחקים. סך הכול עבר ב-28 קבוצות במהלך הקריירה שלו, אותה החל בדפנסור ב-1995, כולל עצירה בישראל במדי בית"ר ב-2008. לחלוץ יש עבר עשיר גם בנבחרת אורוגוואי, במדיה רשם 70 הופעות וכבש 26 שערים, כולל פאננקה בלתי נשכחת מול גאנה שהעלתה את הסלסטה לחצי גמר מונדיאל 2010, לראשונה אחרי 40 שנה.

סבסטיאן אבראו מוצג במדי סנטה טקלה. רויטרס
עשוי להמשיך רק כשחקן. סבסטיאן אבראו במסיבת העיתונאים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully