וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השמצת השופטים: ניימאר הורחק משלושה משחקי ליגת האלופות

הברזילאי של פ.ס.ז', שניסה לפרוץ לחדר ההלבשה של השופטים לאחר ההפסד למנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר והעליב אותם באינסטגרם ("זו בושה, לכו ת**יינו"), יחמיץ את הסיבוב הראשון של שלב הבתים. ומדוע טוכל כעס עליו?

פלייר השחקנים המרוויחים/עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: 20 המשתכרים הבכירים בכדורגל העולמי

ניימאר יחמיץ את שלושת משחקיה הראשונים של פריס סן ז'רמן בליגת האלופות בעונה הבאה, לאחר שקיבל הערב (שישי) עונש הרחקה מאופ"א בעקבות התבטאויותיו באינסטגרם נגד השופטים במשחק ההפסד למנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות. המשמעות היא שהכוכב הברזילאי ייעדר מכל הסיבוב הראשון של שלב הבתים.

"זו בושה", כתב אז ניימאר בסטורי, במשחק בו צפה מהיציע בגלל פציעה. "העמידו ארבעה אנשים שלא מבינים כלום בכדורגל לראות את המהלך בהילוך איטי בטלוויזיה. לא היה שם כלום. איך השחקן יכול לשים את הידיים שלו במקום אחר? לכו ת**יינו!". בנוסף למתקפה ברשת, ניימאר גם ירד אז בזעם לחדרי ההלבשה וניסה להיכנס לחדר השופטים, כשאנשי פ.ס.ז' היו צריכים לעצור אותו.

הסטורי של ניימאר אחרי ההדחה של פריס סן ז'רמן מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר יונייטד. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי שעלה ביוקר/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בינתיים, ניימאר החוזר מפציעה שאמור גם לפתוח בגמר הגביע של פ.ס.ז' מול ראן מחר, הצליח להרגיז גם את מאמנו תומאס טוכל כשקפץ אתמול לטורינו כדי לבקר את חברו דוגלאס קוסטה, שחקנה של יובנטוס. "אני לא יודע כלום על הדברים האלה", הודה טוכל במסיבת העיתונאים. "אני המאמן, לא אבא שלו ולא שוטר או בלש. הוא היה איתנו באימון אתמול, הגיע גם לאימון היום וזה המצב".

אבל ניימאר גם חושב על העונה הבאה, ובראיון בברזיל דיבר בחדווה על האפשרות כי ישתף פעולה עם אדן הזאר בפ.ס.ז'. "אשמח לשחק איתו, יש לו סגנון דומה לשלי", אמר ניימאר. "אני חושב שהייתי נותן לזה צ'אנס, נוכל לעשות צרות ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully