וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל מול דומיניק תים בחצי הגמר, נאומי אוסקה עם קאמבק גדול בשטוטגרט

השור ממאיורקה גבר 5:7, 5:7 על שטרוף הגרמני ויפגוש את האוסטרי לשחזור גמר רולאן גארוס האחרון. המדורגת 1 בעולם נחלצה מפיגור 5:1 במערכה השלישית וניצחה את וקיץ'

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
שני משחקים מהתואר. רפאל נדאל/AP

רפאל נדאל עבד קשה הערב (שישי) לפני שעלה לחצי גמר טורניר ברצלונה מסבב ה-ATP 500. השור ממאיורקה (2 בעולם) נזקק ל-1:43 שעות כדי לנצח 5:7, 5:7 את יאן לנארד שטרוף הגרמני (51) עם נקודת משחק מדהימה שהיוותה את השבירה היחידה במערכה השנייה. נדאל, שרוצה זכייה רביעית ברציפות במגרש הקרוי על שמו ו-12 בסך הכול בטורניר ברצלונה, יפגוש לשחזור גמר רולאן גארוס 2018 את דומיניק תים האוסטרי (5 בעולם) שניצח בפעם השלישית ברציפות את גידו פז'ה הארגנטינאי (28), הפעם 5:7, 2:6 בדרך לחצי הגמר. השניים נפגשו בגמר ברצלונה ב-2017 וגם שם נדאל ניצח, אבל תים יוכל להפוך לטניסאי השני אי פעם שמנצח את רפא ארבע פעמים על חימר (רק נובאק דג'וקוביץ' עשה את זה).

אחרי שעלה לחצי הגמר במונטה קרלו, דניל מדבדב הגיע לארבעת האחרונים גם בטורניר ברצלונה. הטניסאי הרוסי (14 בעולם) ניצח 3:6, 4:6 את הצ'יליאני ניקולאס ג'ארי תוך פחות משעה וחצי ויפגוש בחצי הגמר את קיי נישיקורי (7 בעולם). היפני, פעמיים אלוף ברצלונה בעבר, עלה לחצי גמר שלישי בשנת 2019 (אחרי בריסביין ורוטרדם) בזכות 4:6, 5:7 על רוברטו קרבאייס באנה הספרדי. המפגש בין השניים בחצי הגמר יהיה הרביעי שלהם תוך 12 חודשים, כאשר שני האחרונים היו במעמדי גמר. נישיקורי מוביל 1:2 וניצח את המשחק היחיד ביניהם על משטח החימר.

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. GettyImages
לא מוותרת אף פעם. נאומי אוסקה/GettyImages

בטורניר שטוטגרט אצל הנשים, המדורגת ראשונה נאומי אוסקה סיפקה קאמבק נהדר בדרך לחצי הגמר כשנחלצה ממצב של 5:1 נגדה במערכה המכרעת וניצחה את דונה וקיץ' 3:6, 6:4, 6:7 (1). הקרואטית בת ה-22 שברה פעמיים במערכה השלישית והייתה מרחק שתי נקודות מניצחון גדול, אבל אז היפנית הנפלאה הצליחה לשבור, השוותה עם ארבעה משחקונים רצופים ובסופו של דבר השיגה ניצחון דרמטי בשובר השוויון. אוסקה תתמודד בחצי הגמר עם אנט קונטבייט האסטונית (15) שנהנתה מפרישה של ויקטוריה אזרנקה במצב של שוויון במערכות ו-0:3 לקונטבייט במערכה השלישית.

פטרה קביטובה חזרה מפיגור מערכה ועלתה לחצי הגמר עם 6:2, 2:6, 3:6 על הלטבית אנסטסיה סבאסטובה (13). הצ'כית המדורגת 3 בעולם פתחה רע מאוד ונשברה פעמיים בתחילת המערכה הראשונה, אבל השתלטה על העניינים לאחר מכן, סיפקה שבעה אייסים ושברה פעמיים בכל מערכה כדי להעפיל לשלב הבא, שם היא תפגוש את קיקי ברטנס (7) שהציגה טניס משובח וניצחה 3:6, 4:6 את אנג'ליק קרבר הגרמנייה (5). ההולנדית לא נשברה אפילו פעם אחת מול חביבת הקהל והעפילה לראשונה לחצי הגמר בשטוטגרט.

עוד באותו נושא

דויד פרר הודח מטורניר ברצלונה וגמר את הקריירה בגיל 37

לכתבה המלאה
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. GettyImages
גם היא נחלצה ממצב בעייתי. פטרה קביטובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully