וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב יוצאת להרצליה ללא ג'רמי פארגו

26.4.2019 / 16:12

הצהובים ינסו להמנע מהפתעה נגד קבוצת התחתית מהשרון, כשהגארד יהיה השחקן שינוח הפעם. בהרצליה מקווים לעשות צעד נוסף בדרך להישארות (20:20, ספורט 5)

ONE

בווידאו: המפגש הקודם בין בני הרצליה למכבי תל אביב

בשעה שהמוני בית ישראל יחגגו מחר (שבת) את חג המימונה, ייפתח המחזור ה-29 בליגת העל בכדורסל כאשר בני הרצליה תארח את מכבי תל אביב (20:20, ספורט 5, שופטים: עמית בלק, ליאור בייניש וערן שמואל). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה בליגה, ובשני המפגשים יצאו הצהובים עם ניצחונות. משחק הליגה האחרון בליגת העל שנערך בחג המימונה היה בעונת 2014/15, ואז מכבי תל אביב הובסה בצורה קשה, 105:85 על ידי מכבי ראשון לציון בחוץ. הפעם היא מקווה להשיג תוצאה אחרת לחלוטין.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב עם אנג'לו קלויארו. דני מרון
היחידים שלא קיבלו מנוחה בתקופה האחרונה. סקוטי ווילבקין עם אנג'לו קלויארו/דני מרון

בני הרצליה מגיעה למשחק עם רוח גבית מהניצחון הגדול שהשיגה במשחק העונה שלה על עירוני נהריה ביום שני. הקבוצה של אריק שיבק נמצאת ביתרון של ניצחון וחצי על פני הסגולים, חמישה מחזורים לסיום, אך יודעת שלוח המשחקים שלה קשה יותר מזה של יריבתה לתחתית. בהרצליה שידרו לשחקנים במשך כל השבוע כי העסק רחוק מלהיות גמור, והם מקווים שהשחקנים ימשיכו להילחם כפי שנלחמו בעין שרה. במועדון מקווים כי ג'ף אדריאן, ג'רום דייסון וכרם משעור, שהורדו לספסל במשחק הקודם וסיפקו משחק חלש שאף זכה לביקורת מצידו של שיבק, יחזרו ליכולת טובה בהרבה.

חמישה מחזורים לסיום העונה, הצהובים עסוקים בחלוקת עומסים ובניסיון לשמור על המקום הראשון בליגה עד לסיום העונה סדירה ובו זמנית להגיע בכושר הטוב ביותר לרגעי ההכרעה. המאמן יאניס ספרופולוס בחר להושיב בצד הפעם את ג'רמי פארגו, כשהיחידים שלא קיבלו מנוחה בתקופה האחרונה, מלבד השחקנים הישראלים, הם סקוטי ווילבקין ואנג'לו קלויארו. בקבוצה מנסים לשמור על מתח גבוה אצל השחקנים, והזהירו אותם מנפילה לא צפויה נגד הרצליה. השחקנים הצעירים בסגל, דני אבדיה ודורי סהר, שיחקו אמש דקות רבות בניצחון קבוצת הנוער על ראשון לציון בחצי גמר הפלייאוף, ומעניין יהיה לראות האם אבדיה יקבל מנוחה או שישותף כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully