וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אדבאיור חושף בפרטי פרטים: כך תכננתי את ההתאבדות שלי

החלוץ של בשאקשהיר ששיחק בעבר בארסנל, טוטנהאם, סיטי וריאל מדריד בראיון מצמרר: "קניתי מלא כדורים, אמרתי שהם לנזקקים בטוגו"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: לקראת "דרבי היהודיות" בין טוטנהאם לאייאקס בחצי גמר ליגת האלופות

עמנואל אדבאיור הוא טיפוס צבעוני על המגרש ומחוצה לו. בראיון מעמיק שפורסם היום (שישי) ב"דיילי מייל" דיבר חלוצה הטוגולזי בן ה-35 של איסטנבול בשאקשהיר הטורקית על רגעים לא קלים מעברו. אדבאיור, ששיחק בעבר בארסנל, מנצ'סטר סיטי, טוטנהאם, ריאל מדריד, קריסטל פאלאס, מץ ומונאקו, חשף בעבר את הקשיים המשפחתיים אשר גרמו לו לרצות להתאבד. בראיון האחרון שערך, הוא הסביר לכתב ה"דיילי מייל" אדם קרפטון בפרטי פרטים כיצד תכנן את ההתאבדות שלו כשהיה נער בן 16 במחלקת הנוער של מץ.

"כשעזבתי לצרפת, בסך הכל רציתי לעזור למשפחה שלי, משפחה ענייה. אבל זה הגיע למצב שהם שמו עליי כל כך הרבה לחץ להצליח, והרגשתי שאולי אני לא מספיק טוב כדי להיות מקצוען. זה לחץ עצום. אם לא אצליח, הם נשארים עניים. הייתי תקוותם היחידה", אמר, והמשיך: "אז לילה אחד הלכתי לבית המרקחת מתחת לדירה שלי, לקחתי המון חבילות של כדורים. הם לא רצו למכור לי בהתחלה, אז שיקרתי ואמרתי להם שאני שולח את הכל לטוגו, לנזקקים. עליתי לדירה והכנתי את הכל".

אדבאיור הסביר מדוע החליט בסופו של דבר לוותר על ההתאבדות: "התקשרתי לחבר הכי טוב שלי, השעה הייתה חצות. אמרתי לו מה אני מתכוון לעשות והוא אמר לי לא למהר, שיש לי עדיין מה לעשות בחיים, ושאני אצליח. המשפט ששינה הכל מבחינתי היה שהוא אמר לי שיש לי את הפוטנציאל לשנות את אפריקה, את החיים של אנשים ולא רק את של משפחתי. ברגע הזה הבנתי שאלוהים נכנס לתמונה, וויתרתי על ההתאבדות".

עמונאל אדבאיור שחקן איסטנבול בשאקשהיר. GettyImages
בעבר חווה קשיים, אבל היום הוא עושה חיים בטורקיה. עמנואל אדבאיור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully