וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "אני מאמין שנוכל לשבור את שיא הנקודות לעונה"

26.4.2019 / 8:20

מגן מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק נגד הפועל חדרה (ש', 18:00, ספ' 4): "צריך להתרכז בכל משחק ולא לחשוב יותר מדי קדימה. עשינו עונה יוצאת דופן, כל אחד תרם את חלקו ונתן את כל כולו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- אופיר דוידזאדה מאמין שמכבי תל אביב יכולה לשבור את שיא הנקודות העונתי בליגת העל

- למרות הפציעה והניתוח, המגן מרגיש שלם ומרוצה מהעונה שלו ושל הצהובים

seperator

אחת המשימות שנותרו למכבי תל אביב העונה ובאמצעותה מייצרים השחקנים מוטיבציה היא שבירת שיא הנקודות של כל הזמנים במתכונת הנוכחית של ליגת העל. מכבי תל אביב צריכה לסיים עם 86 נקודות כדי לעשות זאת וכרגע יש לה 79 נקודות.

לקראת המשחק מול הפועל חדרה מחר (שבת, 18:00, ספורט 4) אמר המגן אופיר דוידזאדה: "אני מאמין שנשבור את שיא הנקודות לעונה. צריך להתרכז ממשחק למשחק ולא לחשוב יותר מדי קדימה. אם נבוא לכל משחק באותה הרצינות שעשינו עד עכשיו, אני מאמין שנוכל לשבור את השיא".

עוד באותו נושא

עומר אצילי: "ל-VAR יש עוד לאן להשתפר"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה חוגג. קובי אליהו
"היה לי חוסר מזל, אבל אני מרוצה מהעונה הזו". אופיר דוידזאדה/קובי אליהו

דוידזאדה נתקל העונה במגן שמאלי נהדר כמו אנריק סבוריט והוא גם חווה פציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת ושבמהלכה הוא גם עבר ניתוח. למרות זאת הוא שלם לגמרי עם העונה הזו. "אני חושב שמכבי תל אביב עשתה עונה יוצאת דופן והייחוד שלנו הוא שכל מי שעלה לשחק, תרם את חלקו לקבוצה. אם זה אני ואם זה איתן טיבי או שחקן אחר שפחות שיחק אבל כשקיבל דקות, נתן את כל מה שיש לו. אני לא שיחקתי הרבה, אבל אני מרוצה. היה לי חוסר מזל מבחינת פציעות אבל אני מרוצה מהעונה הזו".

כבאר שבעי מעניין היה לשמוע אם דוידזאדה הצביע לאלונה ברקת. הוא כזכור שיחק תחתה בהפועל באר שבע, אבל את הקול שלו הוא נתן למישהו אחר. "אמא שלי ליכודניקית בנשמה. היא אמרה לי שאם אני לא מצביע ליכוד, אני לא יכול להיכנס למשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully