וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו הביסה את דנבר וקבעה משחק 7

הספרס התגברו על משחק אדיר של ניקולה יוקיץ' (43 נקודות, 12 ריבאונדים, 9 אסיסטים) ובעזרת דקות מצוינות בתחילת הרבע הרביעי, השיגו 103:120 ונשארו בחיים. הנאגטס יארחו את המפגש המכריע בליל שבת

פאטי מילס סן אנטוניו ספרס. AP
דקות גדולות סידרו לספרס ניצחון. פטי מילס מאושר/AP

סן אנטוניו וגרג פופוביץ' עדיין בחיים. הספרס גברו הלילה (בין חמישי לשישי) בביתם 103:120 על דנבר וקבעו 3:3 בסדרת הסיבוב הראשון המרתקת ומשחק שביעי ומכריע, שיתקיים בקולורדו בלילה שבין שבת לראשון.

סן אנטוניו (7) - דנבר (2) 103:120

לכל אורך הדרך, הסדרה הזו לא ממש נראתה כמו סדרת 2 נגד 7 טיפוסית וכמו שלא מעט אנשים חזו בתחילת הפלייאוף, היא תגיע למשחק שביעי ומכריע, כאשר פורטלנד כבר מחכה למנצחת בשלב הבא.

אחרי שני ניצחונות מרשימים, שסידרו מהפך, הנאגטס הגיעו לסן אנטוניו בתקווה לסגור עניין, אך בהובלת למרקוס אולדריג', המקומיים פתחו טוב יותר ובנו פער דו ספרתי כבר בתום הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון 24:34.

דנבר ידעה להתמודד עם ההתלהבות הראשונית של הספרס ולאט לאט חזרה למשחק, בעיקר בזכותו של ניקולה יוקיץ'. הסנטר, שנראה בלתי עציר לאורך רוב הסדרה, סיפק משחק מדהים עם 43 נקודות (שיא מועדון למשחק פלייאוף), תריסר ריבאונדים ותשעה אסיסטים והיתרון החליף צדדים כמה פעמים עד להפסקה, אליה הספרס ירדו עם 60:64.

דנבר נשארה דבוקה ברבע השלישי, אבל כל סל שלה נענה בסל מקומי והספרס שמרו על יתרון קטנטן. כל זה היה נכון עד לתחילת הרבע האחרון. שם, תוך 5:03 דקות, הקבוצה של פופ התפוצצה עם ריצת 2:17, ממנה דנבר כבר לא חזרה.

סן אנטוניו קיבלה תרומה יפה מהחמישייה, כולל 26 נקודות ו-10 ריבאונדים של למרקוס אולדריג' ו-25 נקודות של דמאר דרוזן, שקלע 12 מ-16 הזריקות שלו מהשדה. רודי גיי עלה מהספסל וסיים עם 7 מ-11 מהשדה, 3 מ-3 מחוץ לקשת ו-19 נקודות בהופעה מרשימה ובעוד כל הספסל של הנאגטס קולע 13 נקודות. גם החמישייה של דנבר, חוץ מיוקיץ', לא הייתה בעניינים וג'מאל מארי סיפק 7 מ-19 בלבד מהשדה ו-16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully