וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם את צריכה לפחד ממני, כלבה": ההקלטה שמסבכת את טייריק היל

יממה אחרי שהתובע המחוזי החליט לא להגיש אישום נגד כוכב קנזס סיטי בשל פגיעה בילד, הקלטה שנחשפה מהמקרה מציגה פרטים מטרידים והשחקן הושעה מכל פעילות ע"י הצ'יפס. ארוסתו של היל נשמעת אומרת: "פתחת את הזרועות שלו וחבטת בו בחזה" וטוענת כי הרביץ לילד בן ה-3 עם חגורה

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
התיק ייפתח מחדש? היל/AP, Charlie Riedel

רק אתמול (רביעי) הודיע התובע המחוזי של מחוז ג'ונסון בקנזס כי נגד כוכבה של קנזס סיטי צ'יפס, טייריק היל, לא יוגשו אישומים בגין פגיעה בילד, אולם הלילה נחשפה הקלטה מטרידה מאוד, כזו שעשויה לסבך את התופס מחדש. בתור התחלה, הוא הושעה מכל פעילות על ידי הצ'יפס ונאסר עליו להגיע לאימונים או אירועים. הג'נרל מנג'ר ברט ויץ' אמר: "אנחנו מוטרדים מאוד ממה ששמענו".

את ההקלטה ביצעה ארוסתו של היל, קריסטל אספינל והיא נמשכת כ-11 דקות, בהן השניים מדברים על הדרך בה הם מתכוונים לטפל ביד השבורה של הילד. אספינל העבירה את ההקלטה לחברה כ"תעודת ביטוח" ומשם היא הגיעה היום לידי ערוץ הטלוויזיה המקומי KCTV.

בין היתר, בתחילת ההקלטה נשמעת אספינל אומרת להיל כי כאשר שאלה את בנה לגבי הפגיעה בידו, הוא השיב "אבא עשה את זה". היל נשמע אומר לארוסתו: "גם את צריכה להיות מבועתת ממני, כלבה. בגלל זה את לא מסוגלת להישאר עם גבר אחד". היא מגיבה: "הוא התחיל לבכות ואתה אמרת לו 'סתום, סתום, תפסיק לבכות'. היל עונה: "נכון" ואספינל אומרת: "הוא המשיך לבכות כי הוא מפחד"

בהמשך אומרת אספינל: "ואתה פתחת את הזרועות שלו ונתת לו חבטות בחזה". בנוסף, היא טוענת בהקלטה כי היל גם הכה את הילד בן השלוש בחגורה.

בעוד קטע בהקלטה אומרת אספינל: "הוא מפחד ממך. הוא מבועת ואתה תפסת אותו או שהוא נפל. אחת משתי האפשרויות האלה". היל משיב: "לא עשיתי שום דבר. זה עצוב. זה עצוב" ואספינל אומרת: "אז למה הוא אומר שאבא עשה את זה?". היל אומר: "הוא אומר שאבא עושה הרבה דברים" ואספינל מגיבה: "ילד בן שלוש לא ישקר פתאום לגבי מה שקרה לו ביד".

המשטרה המקומית הוזעקה לביתו של היל בשני מקרים בחודש שעבר. ב-5 במרץ נקראו השוטרים בשל חשד להזנחה ופגיעה בילד ובדו"ח שכתבו הופיע שמו של היל, אך התיק נסגר כעבור כמה ימים. השוטרים חזרו למקום ב-14 במרץ בשל חשד לפגיעה בילד (השבר בזרוע) ובמקרה זה, שמו של היל לא נרשם בדו"ח.

התובע המחוזי אמר אתמול כי למרות שהוא מאמין כי בוצע פשע נגד הילד בבית המשפחה, אין לו מספיק ראיות על מנת לקבוע מי ביצע את הפשע ולכן הוא לא יכול להגיש אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully