וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אטאלנטה עלתה לגמר אחרי 1:2 ביתי מול פיורנטינה

פנדל של איליצ'יץ' ושער של גומס (69) סידרו לכחולים-שחורים הישג נוסף בעונה הזו ועלייה ראשונה לגמר מאז 1996. יפגשו את לאציו

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לחצי גמר ליגת האלופות בין טוטנהאם לאייאקס

העונה הנהדרת של אטאלנטה נמשכת בשתי החזיתות. הקבוצה מברגאמו, שהצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 מול נאפולי בתחילת השבוע בליגה ועדיין חזק במאבק על המקום בליגת האלופות, הצליחה לעלות היום (חמישי) לגמר הגביע עם 1:2 מול פיורנטינה ו-4:5 בסיכום המפגשים אחרי שהמשחק בפירנצה נגמר ב-3:3. אטאלנטה תפגוש בגמר באולימפיקו את לאציו, שעברה בחצי הגמר את מילאן, ב-15 במאי, ויכולה להמשיך לחלום על זכייה בגביע לראשונה מאז 1962/3. היא חוזרת לגמר לראשונה מאז 1996, אז הפסידה במשחק על התואר ללא אחרת מאשר פיורנטינה.

דווקא פיורנטינה כבשה את השער הראשון ועשתה את זה כבר בדקה השלישית. פדריקו קייזה הכניס כדור עומק ללואיס מוריאל, שנותר לבד מול השוער ובעט פנימה את ה-0:1 של האורחת. אטאלנטה קיבלה פנדל אחרי שאלחנדרו גומס ספק הוכשל ברחבה על ידי פדריקו צ'קריני. כך או אחרת, יוסיפ איליצ'יץ' בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1 בדקה ה-14. גומס עצמו השלים את המהפך בדקה ה-69 אחרי שקיבל מאיליצ'יץ' ובעט מזווית קשה, שוער האורחת אלבן לאפון הדף רע לתוך השער שלו וזה 1:2 לאטאלנטה.

יוסיפ איליצ'יץ' שחקן אטאלנטה. GettyImages
איליצ'יץ' חוגג את הפנדל שלו/GettyImages
שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
שחקני אטאלנטה חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully