וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באסקוניה קרסה, צסק"א מוסקבה עם פיינל פור שמיני רצוף

דה קולו שוב הצטיין עם 27 נקודות והרוסים חזרו מפיגור דו-ספרתי לניצחון 83:92. הבאסקים הפסידו 3:1 בסדרה ולא יהיו בפיינל פור הביתי. ברצלונה השוותה ל-2:2 בסדרה מול אנאדולו אפס

עריכה: מתן חדד

תמונת הפיינל פור של היורוליג מתקרבת להשלמה לאחר שצסק"א מוסקבה ניצחה הערב (שישי) פעם נוספת את באסקוניה בחוץ והשלימה 1:3 בסדרת רבע הגמר. שיאנית ההופעות בפיינל פור (19) תחזור לאולם בוויטוריה ב-17 במאי ותפגוש בחצי הגמר את ריאל מדריד. אנאדולו אפס רצתה לקבוע דרבי טורקי מול פנרבחצ'ה, אבל ברצלונה ניצחה אותה 72:82 והשוותה את הסדרה ל-2:2, לקראת משחק מכריע באיסטנבול.

ננדו דה קולו, שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
השתלט על הסדרה. ננדו דה קולו/ברני ארדוב

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 92:83 (3:1 בסדרה)

חלום הפיינל פור הביתי של הבאסקים נגוז עם איבוד יתרון דו-ספרתי במשחק הרביעי והפסד 3:1 בסדרה מול האימפריה הרוסית, שחגגה עלייה שמינית ברציפות לפיינל פור ו-19 בסך הכול. ננדו דה קולו, שלהט עם 28 נקודות במשחק ביום רביעי, שוב עשה כרצונו וצלף 27, כולל סל על הבאזר לפני המחצית שהקטין את הפיגור של צסק"א לתשע נקודות. האורחים שיפרו את ההגנה במחצית השנייה, עצרו את באסקוניה על 12 נקודות בלבד ברבע האחרון והשלימו את המהפך עם ריצת 0:15. קורי היגינס עזר לדה קולו עם 19, כשמנגד ונסן פוארייה קלע 21 למפסידה אבל נתקע גם הוא ברבע האחרון עם שתיים בלבד.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מאמן אנאדולו אפס, ארגין עתמאן. דני מרון
אנאדולו תצטרך להכריע בבית. ארגין עתמאן/דני מרון

ברצלונה - אנאדולו אפס 72:82 (2:2 בסדרה)

אחרי הניצחון המוחץ ב-34 נקודות הפרש במשחק הקודם, הטורקים רצו לסגור עניין ולהעפיל לפיינל פור ראשון שלהם מאז 2001, אבל ברצלונה התאוששה מהסטירה המצלצלת של יום רביעי, התגברה גם על רבע ראשון חלש ונותרה בחיים לקראת המשחק המכריע שייערך בטורקיה. קייל קיוריק הוביל עם 19 נקודות ונעזר ב-13 של אנטה טומיץ' כדי להריץ את ברצלונה ל-12:27 ברבע השלישי, וליתרון שלא הותיר לאנאדולו סיכוי לחזור, למרות 20 נקודות של שיין לארקין (12 מ-14 מקו העונשין) ו-17 של קרונוסלב סימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully