וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגול ה-600: רונאלדו ביטל וולה מופלא של נאינגולן, יובנטוס סחטה 1:1 מאינטר

הפורטוגלי הפך לשחקן הפעיל היחיד שמגיע ל-600 שערים בקריירת המועדונים עם כיבוש מצוין (62) שהשכיח יתרון אדיר של הבלגי (7). רומא עלתה למקום הרביעי

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור מתכונן לחצי גמר ליגת האלופות בין אייאקס לטוטנהאם

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במוקד עמד ה-1:1 בין יובנטוס לאנטר. עוד קודם לכן ניצחה רומא 0:3 את קליארי ועלתה זמנית למקום הרביעי, ובתחתית הצליחה בולוניה להתקרב להישארות עם 1:3 ביתי על אמפולי.

שחקני יובנטוס חוגגים עם כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
משחק אחד, שני גולים נפלאים. רונאלדו חוגג/רויטרס

אינטר - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה כבר הבטיחה זכייה בסקודטו, והערב בעיקר רצתה לתקוע ליריבתה המושבעת מקל בגלגלים במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. לרגעים נראה היה שלא תעמוד במשימה, אחרי שראג'ה נאינגולן העלה את הנראזורי ליתרון מוקדם עם וולה מופלא ממרחק של 25 מטר ובזווית אלכסונית (7). אבל למזלם של הביאנקונרי יש להם את הכובש הפורה ביותר בכדורגל העולמי, ששוב הגיע לעזרה. אחרי חילופי מסירות עם מיראלם פיאניץ', כולל עקב אמנותי של האחרון, כריסטיאנו רונאלדו הפגיז ברגל שמאל ואיזן (62). השער לא רק סידר ליובנטוס נקודה, אלא גם הוסיף עוד שורה לרזומה של הפורטוגלי: היה זה שערו ה-600 בקריירת המועדונים - מספר שאף כדורגלן פעיל לא הגיע אליו.

חאבייר פסטורה שחקן רומא. GettyImages
חזר עם גול. חאבייר פסטורה/GettyImages

רומא - קליארי 0:3

הג'אלורוסי השיגו ניצחון ביתי קל ועלו למקום הרביעי, לפחות באופן זמני, שכן מילאן ואטאלנטה יכולות לחלוף על פניה שוב. הפתיחה של רומא הייתה מסחרתת, כשהבלם פדריקו פאסיו נגח פנימה בדקה החמישית וחאבייר פסטורה, שפתח לראשונה מאז ספטמבר, סובב באלגנטיות את השני בדקה השמינית. המגן השמאלי אלכסנדר קולארוב היה על הריבאונד בדקה ה-86 ונעץ את השלישי.

שחקני בולוניה חוגגים. GettyImages
המשימה כמעט הושלמה. שחקני בולוניה חוגגים/GettyImages

בולוניה - אמפולי 1:3

מסע ההיחלצות של סינישה מיכאילוביץ' הושלם כמעט סופית, כשבולוניה השיגה ניצחון שישי בשמונה משחקים ופתחה פער של שמונה נקודות מאמפולי שנותרה מתחת לקו האדום, ארבעה מחזורים לתום העונה. מרקו פיאץ' ניצל מיקום רע של לוקאש סקורופסקי והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-17, אבל רוברטו סוריאנו נגח את השוויון בדקה ה-52 אחרי הרמה של ניקולה סאנסונה שהגיע יחד איתו מוויאריאל, והמהפך הושלם עם טיל בשמאל של ריקרדו אורסוליני בדקה ה-83. אמפולי שלחה את כולם קדימה וספגה במתפרצת את השלישי מרגלי סאנסונה בדקה החמישית של תוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully