וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפט ה-NFL יוצא לדרך: אריזונה תיקח את מארי?

שלושת ימי הדראפט, שייערך השנה בנאשוויל, טנסי, ייפתחו בלילה שבין חמישי לשישי (2:00 שעון ישראל) עם 32 בחירות הסיבוב הראשון. על פי ההערכות, הקרידנלס ייקחו את זוכה ההייזמן עם הבחירה מספר 1

קיילר מארי אוקלהומה. AP
בדרך למדבר? מארי/AP

דראפט 2019 של ה-NFL ייצא הלילה (בין חמישי לשישי, 2:00 שעון ישראל) לדרך ויימשך שלושה ימים ושבעה סיבובים, החל מהבחירה מספר 1 בה מחזיקה אריזונה ועד "מיסטר אירלוונט", שיירד מהלוח אי שם בליל שבת עם הבחירה ה-254, אשר גם בה הקרדינלס מחזיקים נכון לרגע זה.

על פי רוב ההערכות, הקבוצה מהמדבר, שרק בעונה שעברה קפצה למקום העשירי בדראפט אחרי טרייד, כדי לבחור את ג'וש רוזן, תיקח עוד קוורטרבק, הפעם את קיילר מארי. זוכה ההייזמן הטרי נבחר במקום התשיעי של דראפט ה-MLB האחרון על ידי אוקלנד את'לטיקס, אך בזכות קפיצת המדרגה שעשה כקוורטרבק, בחר ללכת ברגע האחרון ל-NFL. הקרידנלס טענו בתקופה האחרונה שהם עדיין לא ממש בטוחים במי ייבחרו, אבל אם אכן ייקחו את מארי, הם יצטרכו לחשוב מה לעשות עם רוזן.

כל עוד לא יהיו טריידים של הרגע האחרון, סן פרנסיסקו היא זו שתיבחר במקום השני, ניו יורק ג'טס מחזיקה בבחירה השלישית ואת העשירייה הראשונה משלימות אוקלנד, טמפה ביי, ניו יורק ג'איינטס (שעשויה גם היא להביא קוורטרבק, יורש לאיליי מאנינג), ג'קסונוויל, דטרויט, בפאלו ודנבר. הג'איינטס והאלופה ניו אינגלנד מחזיקות בכמות הבחירות הגבוהה ביותר בדראפט הזה - 12. סיאטל ושיקגו נועלות את הרשימה הזו עם חמש בחירות בלבד לכל אחת.

כאמור, היום יושלם הסיבוב הראשון עם 32 בחירות. מחר (בין שישי לשבת, 2:00) ייערכו סיבובים 2 ו-3 ובשבת, החל מ-19:00 שעון ישראל, יתחיל הסיבוב הרביעי. האירוע ייערך השנה בנאשוויל, טנסי.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully