וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מעוניינת בבלם הפועל ניר רמת השרון יובל שדה

25.4.2019 / 11:15

היהלומים מתכוונים לרכוש את בלם נבחרת הנוער (19) שנחשב לפוטנציאל גדול לעתיד. בקבוצה ממתינים לפענוח בדיקת ה-MRI של יונס מלדה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

בווידאו: חיים סילבס מוצג כמאמן הפועל חיפה

מכבי נתניה מעוניינת בבלם הפועל ניר רמת השרון יובל שדה ומתכוונת לרכוש אותו. שדה, שיהיה בחודש הבא בן 19, הוא בלם נבחרת הנוער של ישראל ונחשב לפוטנציאל גדול לעתיד. גורם ברמת השרון סיפר הבוקר (חמישי) כי עוד קבוצות בליגת העל מגלות עניין בשחקן, אבל הוסיף כי מכבי נתניה מאוד רוצה להתקדם ולסגור על רכישתו בתום העונה. בנתניה מאמינים כי תחת סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, שדה יוכל להתפתח ולהתקדם כפי שעשה הבלם הצעיר דולב אזולאי העונה.

בתוך כך מחכים בנתניה לפענוח בדיקת ה-MRI שצריך לעבור יונס מלדה. השחקן נפגע בברכו באימון ביום שני וקיים חשש לפגיעה משמעותית ברצועות. בקבוצה נערכים למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום ראשון, ומאמינים שביכולתם לעבור את הפועל באר שבע בטבלה ולסיים במקום השלישי על מנת שלא להזדקק לגביע המדינה כדי להשיג כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. ניקו אולסק ייעדר מהמשחק אחרי שהורחק שלשום נגד חדרה, ואת מקומו בהרכב יתפוס סתיו פיניש. עלי מוחמד, ויקי כחלון ופאטוס בצ'יראי יחזרו להרכב מהשעיות.

שחקן הפועל ניר רמת השרון יובל שדה. פייסבוק רשמי הפועל ניר רמת השרון, אתר רשמי
נתניה חושבת על העתיד. יובל שדה/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל ניר רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully