וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לו וויליאמס מסביר את סוד הקסם של הקליפרס, וויד מחמיא לבברלי

הכוכב אחרי הניצחון על הווריירס שכפה משחק שישי: "שילוב של יהירות ועבודה קשה". הארל: "מלאי אמונה", וויד: "בברלי, אתה חיה"

עריכת וידאו: מתן חדד

מי היה מאמין? לוס אנג'לס קליפרס היממה הלילה (בין רביעי לחמישי) פעם נוספת את האלופה גולדן סטייט ווריירס באורקל ארנה, ניצחה 121:129 וצימקה את הסדרה ל-3:2. המשמעות: בליל יום שישי הקבוצות ייפגשו למשחק השישי בסדרה שייערך בלוס אנג'לס, משחק אליו הקליפרס יגיעו בידיעה שניצחון יגרור את הסדרה, באופן בלתי צפוי לחלוטין, למשחק שביעי מכריע. מי שהיה מעל כולם היה כמובן לו וויליאמס, עם ערב ענק של 33 נקודות ו-10 אסיסטים. הווריירס עוד הצליחו לעלות ליתרון בדקות הסיום, אבל אז הגיע וויליאמס שהגיב עם תשע נקודות אישיות רצופות במאני טיים וסחף את הקליפרס לניצחון גדול.

"הקבוצה שלנו בנויה משילוב של יהירות ועבודה קשה", אמר בסיום וויליאמס, שהוסיף: "יש לנו המון שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם יחד עם כמה וותיקים שכבר עשו דבר או שניים בליגה. בתחילת העונה אנשים אמרו שאנחנו לא טובים. לקחנו את כל מה שאמרו עלינו וניסינו להשתמש בזה על מנת להשתפר, והסדרה הזאת מוכיחה שאכן השתפרנו. אנחנו משחקים עם ביטחון, ככה צריך לשחק נגד קבוצה כמו גולדן סטייט". על המשחק הבא בסדרה אמר: "זה משחק בית, אנחנו מוכרחים לנצח את המשחק הזה".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס פטריק בברלי, לו וויליאמס חוגגים. רויטרס
לא רק לו וויליאמס זוכה למחמאות. פטריק בברלי עם לו וויליאמס/רויטרס

מונטרז הארל, שהיה נהדר עם 24 נקודות: "זה היה או לנצח או ללכת הביתה. היינו חייבים לתת את הכל, וזה מה שעשינו. עכשיו אנחנו חוזרים הביתה, עם הקהל שלנו, ואנחנו מלאי אמונה. מה יהיה בהמשך? רק אלוהים יודע. אנחנו מאמינים". על לו וויליאמס: "הוא מדהים. עשה מה שצריך לעשות, עזר לנו המון ואני שמח שיש לנו אותו". דווין וויד בחר להחמיא דווקא להופעה של פטריק בברלי (17 נקודות, 14 ריבאונדים) וכתב בטוויטר: "אם אני ג'נרל מנג'ר או נשיא של קבוצה, אני מחפש ילד משיקגו לקבוצה שלי. אי אפשר להתחרות בלב שלנו. פטריק בברלי, אתה חיה. מסוג השחקנים שאוהבים לשנוא ושונאים לאהוב". בוורלי עצמו הגיב לדברים של וויד ואמר: "כבוד גדול! אתה סללת לנו את הדרך, תודה לך!"

עוד באותו נושא

הקליפרס היממו את הווריירס וכפו משחק שישי, יוסטון בחצי הגמר

לכתבה המלאה

הציוץ של דווין וויד

התגובה של פטריק בברלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully