וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארכות חוזים לג'סטין טאקר ורות'לסברגר, טייריק היל לא יואשם

הבועט הפך למרוויח ביותר בתפקידו וימשיך עם הרייבנס עד 2023, הקוורטרבק יקבל 68 מיליון דולר לשנתיים. התיק נגד כוכב קנזס סיטי באשמת פגיעה בילד נסגר

ג'סטין טאקר בולטימור רייבנס. AP
שווה כל סנט. טאקר/AP

ג'סטין טאקר הוא הבועט הטוב ביותר ב-NFL בשנים האחרונות והבועט המדויק ביותר בתולדות הליגה והלילה (בין רביעי לחמישי), הוא קיבל תמורה על כך וחתם על הארכת חוזה לארבע שנים עם קבוצתו בולטימור, כאשר החוזה החדש יכניס לו 20.45 מיליון דולר ויהפוך אותו למרוויח ביותר בתפקידו.

לטאקר נותרה עוד עונה בחוזה הנוכחי, כך שהוא למעשה ימשיך עם הרייבנס לכל הפחות עד סיום עונת 2023. הוא יקבל 8 מיליון דולר כבונוס חתימה ו-12.5 מיליון דולר בכסף מובטח, על פי אדם שפטר מ-ESPN.

*** עוד אחד שסיכם על הארכת חוזה הוא בן רות'לסברגר. לאחר שאתמול דווח כי פיטסבורג רוצה לסגור את העסק עם ביג בן לפני הדראפט שיתחיל בליל חמישי, הצדדים הגיעו לסיכום על שנתיים תמורת לא פחות מ-68 מיליון דולר, 37.5 מהם בונוס חתימה ו-30 בכסף מובטח. הקוורטרבק יחגוג את יום הולדתו ה-37 בעוד שבוע והחוזה החדש מצטרף לשנה שעוד נותרה בחוזה הנוכחי שלו.

*** טייריק היל, שחקנה של קנזס סיטי, לא יואשם בפגיעה בקטין. התובע המחוזי שטיפל בנושא מסר כי למרות שהוא מאמין שבוצע פשע, הראיות לא מספיק ברורות כדי לומר מי ביצע אותו. המשטרה הוזעקה לביתו של היל ב-14 במרץ על מנת לחקור מקרה של פגיעה בילד, אך שמו של הילד לא הוזכר בדו"ח המשטרתי על המקרה. תשעה ימים קודם לכן, שמו כן הוזכר כאשר המשטרה הגיעה לבדוק מקרה של הזנחת ופגיעה בילד, אך התיק ההוא נסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully