וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב עירוני: זוכרים את כל מי ששיחק ב-1:6 של סיטי על יונייטד?

בחלומות הוורודים ביותר של אוהדי הסיטיזנס, הם משחזרים באולד טראפורד את המשחק המיתולוגי ההוא ב-2011, בו הוכיחו שהם לא פחות טובים, דומיננטיים ומפחידים מהשדים האדומים. נראה אתכם נזכרים ב-27 השחקנים שלקחו חלק במפגש ההיסטורי

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: לקראת דרבי היהודיות בחצי גמר ליגת האלופות

מנצ'סטר יונייטד תארח הערב (רביעי) את מנצ'סטר סיטי לאחד ממשחקי הדרבי המעניינים ביותר שידעה העיר, ולאו דווקא בגלל היריבות העירונית. לתוצאה הערב תהיה השפעה ישירה על מירוץ האליפות הלוהט, ובחלומות הוורודים ביותר של אוהדי האלופה נמצא ה-23 באוקטובר, 2011, אז הגיעו לתיאטרון החלומות ויצאו ממנו עם 1:6 מטורף לגמרי. מלבד שלוש הנקודות, היתה שם הצהרה: אנחנו לא פחות טובים מכם, מנצ'סטר יונייטד, ואנחנו כאן כדי להישאר. ואכן, סיטי סיימה את העונה ההיא כאלופה עם 89 נקודות - בדיוק כמו היריבה העירונית, אבל עם הפרש שערים טוב יותר.

אז רגע לפני הדרבי של הערב, החלטנו לחזור למשחק המיתולוגי ההוא ולבדוק האם תצליחו להיזכר בכל השחקנים שלקחו בו חלק - 13 ממנצ'סטר יונייטד ו-14 ממנצ'סטר סיטי.

איך משחקים? לחצו על Play Quiz ותקבלו ארבע דקות להיזכר ב-27 השחקנים. נתנו לכם כמה רמזים שיעזרו, וכל שנותר לכם הוא להקליד את שם השחקן - גם משפחה מספיק. יאללה, תנו בראש.

עוד בנושא:
תגידו לנו את מי אתם אוהדים, ונגיד לכם למי הצבעתם בבחירות
בואו נראה אם נצליח לנחש את קבוצת ה-NBA האהובה עליכם
רונאלדו, סטף, ואולי בכלל סרינה? בואו לגלות איזה ספורטאי-על אתם
כשטפירו פספס אליפות: זוכרים כל מי ששיחק בגמר הדרמטי של 2007?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully