וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג עובדת על הארכת חוזה לרות'לסברגר

הקבוצה מנסה להבטיח את הישארותו לטווח ארוך של הקוורטרבק שיחגוג 37 בקרוב. הסטילרס מנסים לסגור את החוזה החדש לפני הדראפט בליל חמישי. פרנק קלארק נשלח בטרייד מסיאטל לקנזס סיטי

בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. AP
בן 37 בקרוב. ביג בן/AP

דראפט ה-NFL ייצא לדרך בליל חמישי הקרוב ועוד לפניו, לפיטסבורג סטילרס יש תכניות גדולות. הקבוצה מעיר הפלדה, שנפרדה בקיץ בצורה לא נעימה משניים מכוכבי ההתקפה שלה, אנטוניו בראון וליביון בל, מתכוונת לשמור על השלישי, הקוורטרבק בן רות'לסברגר, לטווח הארוך.

על פי אדם שפטר מ-ESPN, הסטילרס עובדים מול נציגיו של ביג בן על מנת לסכם על הארכת חוזה עוד לפני הדראפט. 2019 תהיה העונה האחרונה שלו בחוזה הנוכחי, עליו חתם ב-2015. רות'לסברגר יחגוג את יום הולדתו ה-37 בעוד כשבוע וחצי.

*** סיאטל נואשה מהניסיון להחזיק את הפאס ראשר המצוין שלה פרנק קלארק ושלחה אותו בטרייד לקנזס סיטי, שם הוא צפוי לחתום על חוזה לחמש שנים תמורת 105.5 מיליון דולר, 63.5 מתוכם מובטחים. הצ'יפס שלחו בחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב (מקום 29) והקבוצות החליפו בחירות סיבוב שלישי. קנזס סיטי תעביר גם בחירת סיבוב שני בדראפט הבא.

*** ג'וש גורדון עדיין לא מוותר על הפוטבול. התופס, ששיחק בעונה שעברה אצל האלופה ניו אינגלנד 11 פעמים, עד ששוב הסתבך והושעה ב-20 בדצמבר. היום גורדון חתם על סעיף שיחייב את הפטריוטס לשלם את חוזהו בעונה הקרובה, אם הליגה תבטל את השעייתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully