וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים האריכה את חוזהו של אנתוני וארן בשלוש שנים

23.4.2019 / 13:26

החלוץ שהגיע מהפועל ירושלים בקיץ 2017 יישאר בבירה ויזכה לשדרוג כלכלי: "גאווה עצומה". אוחנה: "חלק בלתי נפרד מהתכניות העתידיות"

פלייר ניסן יחזקאל/עריכת וידאו: שניר דבוש

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה

עדיין לא ברור מי יאמן את בית"ר ירושלים בעונה הבאה, אבל המנהל המקצועי החדש יוסי בניון ואלי אוחנה כבר החלו בבניית הסגל ל-2019/20. מי שלבטח יהיה חלק ממנו הוא אנתוני וארן, שאת חוזהו האריכה היום (שלישי) הקבוצה מהבירה בשנתיים נוספות באופן רשמי, עם אופציה לעונה שלישית. לפני כשבועיים פרסמנו בוואלה! ספורט שהצדדים קרובים לסיכום, כשחוזהו המקורי והנמוך של החלוץ עתיד היה להסתיים בקיץ. כעת, זכה גם בשדרוג כלכלי.

"אני מודה למועדון על האמון והרצון להמשיך יחד, זאת גאווה עצומה עבורי להיות חלק מהמועדון הענק הזה", אמר וארן. אלי אוחנה הוסיף: "אנו שמחים להמשיך את ההתקשרות עם אנתוני, שהוא שחקן מצוין, בחור חיובי ואנו רואים בו חלק בלתי נפרד מהתכניות המקצועיות העתידיות בדרך להצלחה".

וארן (28) הגיע לכדורגל הישראלי ב-2014, כשחתם במ.ס. אשדוד, לאחר מכן הגיעה עונה במכבי יבנה מהליגה הלאומית ושנתיים בהפועל ירושלים, בסיומן נותר בבירה אבל השתדרג לבית"ר. בעונתו הראשונה היה מצוין וכבש שמונה שערי ליגה, העונה נחלש ועד כה מצא את הרשת ארבע פעמים, כולל במשחק הליגה האחרון מול מכבי פתח תקוה.

עוד בנושא:

כדורגלן זר ממ.ס. אשדוד התהפך עם רכבו ועוכב על ידי המשטרה
מכבי חיפה: עומרי גלזר ידרוש לצאת להשאלה, חוזה חדש יוצע לארנסט מאבוקה

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נשאר בבירה. וארן/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully