וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "ניצחון יקר, גילינו נחישות ואופי". וייסמן: "רוצה להישאר"

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה אחרי ה-0:1 בחוץ על הפועל באר שבע. החלוץ שכבש את שער הניצחון הוסיף: "אם הפערים ייסגרו אשאר כאן". ברק בכר: "לא היינו צריכים להפסיד", שהר: "זה ה-VAR"

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. יוסי ציפקיס
"גרמנו לקהל שלנו לשמוח היום". מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

חגיגה ירוקה בבאר שבע בפעם השנייה העונה: מכבי חיפה ניצחה היום (שני) 0:1 את הפועל באר שבע בחוץ הודות לשער ניצחון מאוחר של שון וייסמן המחליף בדקה ה-84. הניצחון הזה, שהושג במשחק מלא באירועי VAR בו שתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים אחרי הרחקות של אריק סאבו (25) ואטיין ריינן (30), העלה את הירוקים למקום השני על חשבון באר שבע.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול אמר בסיום: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, תמיד טוב לנצח, במיוחד כשזה היה משחק חשוב מאוד, הקרב על המקום השני. המחצית הראשונה הייתה שקולה עם מצבים לשני הצדדים. היה משחק עם מצבים לשני הצדדים, עם קצב גבוה. זה ניצחון יקר, גילינו נחישות ואופי וגרמנו לקהל שלנו לשמוח היום".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. יוסי ציפקיס
"זה ה-VAR". בן שהר מאוכזב/יוסי ציפקיס

על החילוף של שון וייסמן במקום ירדן שועה אמר המאמן: "הוא היה בסגל וזו עובדה. הוא נכנס טוב למשחק ולא רק בגלל השער. שחקנים צריכים להיות מוכנים לקום מהספסל ולעשות את השינוי מהספסל". על ההחלטה לפתוח עם חיימוב אמר בלבול: "כל הזמן שואלים אותי למה זה פתח וההוא לא פתח, אני תמיד שם את ה-11 שאני חושב שהם הכי טובים ונכונים לאותה סיטואציה. חיימוב השוער הראשון שלי". על ה-VAR: "הוא עושה צדק, האדום שלנו היה גבולי. גם עם ה-VAR לפעמים קשה לשופטים לקבל החלטות, אז לכן ברור שבמאית שנייה בלתי אפשרי להחליט".

כובש השער, שון וייסמן נשאל בסיום האם הוא רוצה להישאר במכבי חיפה ואמר: "אמרתי כבר מספר פעמים בעבר שאני רוצה להישאר, במיוחד אצל מרקו בלבול. אם הפערים ייסגרו אני אשאר, אם לא, אמשיך הלאה".

בצד המפסיד, מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "לא היינו צריכים להפסיד היום לצערי, חבל שאנחנו מפסידים בבית ועוד לאותה קבוצה". בן שהר, שכבש שער מעמדת נבדל שנפסל אחרי בדיקת VAR הוסיף: "זה הכדורגל, זה ה-VAR. חבל שהפסדנו אבל ממשיכים הלאה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע בטרנר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully