וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק על החילוף המנצח: "זה היה משחק של חיים ומוות ספורטיביים"

בני הרצליה התקרבה להישארות בליגת העל, אחרי ניצחון דרמטי במיוחד בנהריה. בוגדן בילזניוק נכנס במקום ג'רום דייסון וקלע שמונה נקודות בשתי הדקות האחרונות, אבל בקבוצתו מוטרדים מלוח המשחקים הקשה

ONE

הקלישאה החבוטה "כמו אוויר לנשימה" מעולם לא הייתה רלוונטית יותר. בני הרצליה השיגה הערב (שני) ניצחון חוץ גורלי במאבק נגד הירידה לליגה הלאומית, כשגברה על עירוני נהריה 72:76 בתום דרמה גדולה בעין שרה, וכעת היא מוליכה עליה בפער של משחק וחצי - חמישה מחזורים לסיום העונה.

2:27 דקות לסיום, בפיגור 67:63, הזעיק מאמן הרצליה אריק שיבק פסק זמן וביצע חילוף מפתיע: הוא הוריד את ג'רום דייסון (אפס נקודות ב-12 דקות) לספסל והכניס במקומו את בוגדן בליזניוק. הגארד האוקראיני, שעמד בעצמו על שתי נקודות בלבד עד אותו רגע, קלע שמונה נוספות והביא במו ידיו את הניצחון.

"זה היה מורכב", הודה שיבק בסיום. "ג'רום לא נכנס למשחק. הוא היה חולה ולא התאמן, ולקח את זה קשה מאוד. אני מודה שכשיושב שחקן כזה בסיום של משחק צמוד, משחק של חיים ומוות ספורטיביים, אתה מכניס אותו. זה לא הלך, אבל בשביל ההחלטות האלה אנחנו מקבלים כסף. למדתי שההחלטות הקשות הן ההחלטות הטובות, וזו הייתה החלטה קשה. תודה לאל שזה הצליח".

על אף היתרון בטבלה, משימת ההישרדות של הרצליה רחוקה מלהיות מושלמת. בזמן שנותר עד סיום העונה נותרו לה משחקים קשים במיוחד - בבית מול מכבי תל אביב, הפועל ירושלים והפועל באר שבע, כשבין לבין היא תתארח בחולון ובאילת. לנהריה מצפה לוח זמנים קל יותר, אבל היא תצטרך לנצח פעמיים יותר מאשר יריבתה הישירה כדי לחלוף על פניה.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

אריק שיבק מאמן בני הרצליה. אדריאן הרבשטיין
שיבק מרוצה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully