וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יהיה הסוף? גם ארון ג'אדג' נכנס לרשימת הפצועים של היאנקיז

הכוכב של הפסים הפך לשחקן ה-13 שלהם שמושבת כרגע בגלל פציעה כלשהי, זאת לאחר שסבל ממתיחה בשרירי הבטן. פוחולס עקף את בייב רות' ב-RBI

ארון ג'אדג' ניו יורק יאנקיז. AP
כולם פצועים. ג'אדג'/AP

בשעה שהאלופה בוסטון רד סוקס עוד מנסה להתאושש מפתיחת העונה המזעזעת שלה, הטוענת המרכזית לכתר בעיני רבים, היריבה הגדולה ניו יורק יאנקיז, מנסה בעיקר להעמיד ליינאפ, זאת בעקבות מכת פציעות לא שגרתית.

ארון ג'אדג', כוכב הקבוצה שהחמיץ בעונה החולפת 50 משחקים בגלל פציעה, נכנס לרשימת הפצועים שוב, הפעם עם מתיחה בשרירי הבטן. הוא נפגע בזמן שהשיג חבטה מול קנזס סיטי בסוף השבוע. גם בעונה שעברה הפציעה שלו, שבר בזרוע ימין, אירעה מול הרויאלס, כאשר אז הייתה זו פגיעה ישירה של כדור.

ג'אדג' הוא השחקן ה-13 (!) של היאנקיז שנמצא כרגע ברשימת הפצועים, כאשר אנחנו פחות מחודש בתוך העונה. הוא מצטרף כמעט לכל השחקנים שפתחו בפלייאוף בעונה שעברה עבור הקבוצה וביניהם ג'אנקרלו סטנטון (מתיחה בשריר הדו ראשי), ארון היקס (פציעה בגב התחתון), גארי סאנצ'ס, דידי גרגוריוס (טומי ג'ון) ורבים אחרים.

היאנקיז עדיין מסתדרים לא רע בהיעדרם של כל הפצועים והלילה ניצחו 6:7 את הרויאלס במשחק פרוע ועלו למאזן 10:11 אחרי שלושה ניצחונות רצופים, זאת למרות שהבולפן שלהם הרשה שש ריצות באינינג השמיני וקנזס סיטי הפכה פיגור 5:0 ליתרון. בתחתית האינינג, סינגל של אוסטין רומיין הכניס את הריצה המשווה ובאינינג העשירי, עוד סינגל שלו הכריע עם המשחק.

*** בגזרת החדשות החיובי, אלברט פוחולס הבלתי נגמר עקף את בייב רות' ועלה למקום החמישי אי פעם עם 1,993 RBI. עם עוד אחד נוסף, הוא ישתווה לרביעי ברשימה, לו גריג ובקרוב יעקוף גם את בארי בונדס (1,996). אלכס רודריגז (2,086) ובעיקר האנק ארון (2,297) הרבה לפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully