וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו פוניני זכה במונטה קרלו, התואר הגדול ביותר בקריירה שלו

האיטלקי ניצח 3:6, 4:6 את דושאן לאיוביץ' והפך לראשון מהמדינה שלו שזוכה בתואר מסבב המאסטרס 1,000 של ה-ATP

פאביו פוניני טניסאי איטלקי. רויטרס
הישג עצום. פוניני/רויטרס

פאביו פוניני זכה היום (ראשון) בתואר הגדול ביותר בקריירה שלו. האיטלקי בן ה-31, שמדורג 18 בעולם, ניצח 3:6, 4:6 את דושאן לאיוביץ' והשלים זכייה במונטה קרלו. זו הפעם הראשונה שפוניני הוותיק זוכה בטורניר מסבב המאסטרס 1,000 והוא בעצם גם האיטלקי הראשון שזוכה בתואר מהסבב היוקרתי ביותר של ה-ATP. זה התואר התשיעי בסך הכול בקריירה של פוניני.

פוניני, שהדהים בחצי הגמר את אלוף הטורניר 11 פעמים רפאל נדאל, פתח את המשחק לא טוב ונשבר כבר במשחקון השלישי, אבל הגיב בשבירה מיידית אחרי משחקון קשה וארוך. הוא הוסיף שבירה נוספת ביתרון 2:3 ומשם המשיך כל הדרך לזכייה במערכה הראשונה. האיטלקי פתח את המערכה השנייה עם שבירה, אבל אז נשבר מיידית בחזרה. הוא הצליח להשיג שבירה נוספת ב-2:2 ועלה ל-2:3, אבל אז סבל מפציעה וקיבל טיפול רפואי. הוא חזר מהטיפול כמו שצריך והצליח לזכות במערכה ובטורניר כולו.

פוניני הוא הטניסאי ה-68 שזוכה בטורניר מסבב המאסטרס 1,000 (סבב שהתחיל רק ב-1990) ואיטליה היא המדינה ה-22 ששחקן ממנה זוכה בתואר כזה. בגיל 31 שנים ו-11 חודשים, פאביו פוניני הוא הטניסאי השני הכי מבוגר שזוכה בתואר המאסטרס 1,000 הראשון שלו. רק ג'ון איזנר (32 ו-11 חודשים) זכה בתואר הראשון בגיל מבוגר יותר וזה קרה במיאמי 2018.

פאביו פוניני טניסאי איטלקי. רויטרס
התרגשות שיא של פוניני/רויטרס
פאביו פוניני טניסאי איטלקי. רויטרס
כמה שהוא רצה את זה/רויטרס
פאביו פוניני טניסאי איטלקי. GettyImages
חגיגה ייחודית/GettyImages
דושאן לאיוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
פוניני היה גדול עליו. לאיוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully