וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורי סהר: "בית הספר נתן לנו את הערך של לרדוף אחרי החלום"

21.4.2019 / 16:52

שחקני תיכון "תיכון חדש" מתל אביב שזכו באליפות העולם לבתי ספר נחתו בישראל והתקבלו בקבלת פנים מיוחדת. המאמן נחום סגל: "כולם מדברים על מכבי והפועל, אבל לכולם יש מטרה אחת". לוטן אמסלם: "החברות בינינו עוזרת להתמודד עם הלחץ"

שמעון אמסלם עם בנו לוטן אמסלם. האינסטגרם של שמעון אמסלם, צילום מסך
לוטן אמסלם עם אביו, שמעון אמסלם/צילום מסך, האינסטגרם של שמעון אמסלם

אחרי שהפכו בסוף השבוע לתיכון השלישי בתולדות מדינת ישראל שזוכה באליפות העולם לבתי ספר בכדורסל אחרי ניצחון על תיכון מקומי בכריתים, נחתה היום (ראשון) קבוצת הכדורסל של תיכון חדש מתל אביב בנמל התעופה בן גוריון והתקבלה בקבלת פנים מיוחדת.

הקבוצה של המאמן נחום סגל, שהופיעה לאליפות ללא הכוכב הגדול שלה, דני אבדיה ממכבי תל אביב, מורכבת ברובה משחקני קבוצת הנוער של מכבי תל אביב, אך גם משלושה שחקני קבוצת הנוער של הפועל תל אביב, כששתי הקבוצות משחקות בימים אלה בחצי גמר הפלייאוף של ליגת העל לנוער.

"אני יכול לכתוב תרגילים עד מחר, אם החבר'ה לא קולעים זה לא כל כך עוזר", אמר נחום סגל בקבלת הפנים, "כל הכבוד לשחקנים שלי. אחד, אחד מהם עשו אליפות יוצאת מן הכלל. יש ויכוח גדול אם צריך לשחק את כדורסל הנוער בבתי הספר, והנה אתם רואים שכן. זו אחת הקבוצות הכי מגובשות שהייתה לתיכון חדש. אני יודע שכולם מדברים על מכבי והפועל, אבל לכולם יש מטרה אחת. אני מקווה שבעוד שבועיים הם ישחקו בגמר הפלייאוף לנוער אחד נגד השני".

הקפטן יונתן אטיאס הוסיף: "היה פשוט מאוד להתחבר, יותר ממה שכולם חושבים. מהאימון הראשון החיבור היה טבעי". דורי סהר, שכבר הספיק לשחק בליגת העל בשורות מכבי תל אביב: "בית הספר נתן לנו את הערך של לרדוף אחרי החלום. והנה הגשמנו אותו ואנחנו אלופי העולם". לוטן אמסלם, בנו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר שמעון אמסלם: "כשאתה רואה את כל ההורים ביציע, אתה מרגיש שיש מדינה שלמה מאחוריך כי אתה מייצג את ישראל. החברות בינינו עוזרת לנו להתמודד עם הלחץ יותר טוב. חברים היינו מהתחלה וחברים אנחנו נשאר".

  • עוד באותו נושא:
  • תיכון חדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully