וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מרציאנו שמר על שער נקי נגד סלטיק, נאתכו בישל, זהבי וסבע הובסו

השוער הצטיין ב-0:0 של היברניאן, קפטן הנבחרת נכנס כמחליף ובישל אחרי דקה בניצחון אולימפיאקוס, הצמד של גוואנגז'ו היה שותף לתבוסה 5:1. 1:3 לאינגולשטאדט של אלמוג כהן על בילפלד, קליימן ספג צמד מראיוס וקרוב לירידה

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

אחרי שהשיגה ניצחון בכורה במחזור הקודם, גוואנגז'ו R&F של ערן זהבי ודיא סבע הובסה היום (ראשון) 5:1 בחוץ לג'יאנגסו סונינג במסגרת המחזור השישי בליגה הסינית. סבע אמנם רשם בישול שלישי העונה כשמצא את דושקו טושיץ' (12), אבל אדר (3, 65), אלכס טישיירה הנהדר (20, 26) ופנגפיי (86) כבשו מנגד, קבעו את תוצאת המשחק והעניקו למארחים ניצחון. R&F נותרה במקום ה-11 כשבמאזנה חמש נקודות עם ניצחון אחד בלבד בשישה משחקים.

* אופיר מרציאנו נתן תצוגה טובה בשערה של היברניאן ושמר על שער נקי ב-0:0 הביתי של קבוצתו נגד סלטיק. הוא הפך לשוער השני העונה בסקוטלנד שמצליח לשמור על שער נקי נגד האלופה בשני מפגשים וזכה לשבחים רבים בתקשורת הסקוטית. ניר ביטון לא היה בסגל האורחים.

אופיר מרציאנו שוער היברניאן הודף כדור חופשי מול סלטיק. רויטרס
אופיר מרציאנו עוצר את סלטיק/רויטרס

* מונס דאבור שיחק 57 דקות בהרכב רד בול זלצבורג, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ מול סט. פולטן במחזור ה-26 בליגה האוסטרית. המוליכה נעצרה בפלייאוף העליון אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, כשהמגן אנדראס אולמר ספג כרטיס אדום בדקה השלישית. אחרי ההחמצות הקודמות של דאבור, הפעם סמאיל פרבליאק בעט את הפנדל ודייק בדקה ה-33, אבל המארחת השוותה עם פנדל משלה בדקה ה-65.

* אינגולשטאדט של אלמוג כהן השיגה ניצחון גדול במאבק ההישרדות שלה בבונדסליגה השנייה עם 1:3 בחוץ על ארמיניה בילפלד. הקשר הישראלי פתח והשלים 90 דקות. קבוצתו עדיין מתחת לקו האדום, במקום ה-17 עם 26 נקודות, אבל היא רחוקה נקודה אחת בלבד ממאגדבורג הנמצאת במקום המוביל למבחנים וחמש נקודות מסאנדהאוסן שנמצאת מעל לקו האדום.

* בוריס קליימן עמד בשערה של פראלימני, שאיבדה יתרון ביתי ב-2:2 מול אנורתוזיס ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מחוף מבטחים לנקודה בלבד כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון בליגה הקפריסאית. רובן ראיוס הכניע את קליימן בדקה ה-11, יאניס פיטאס הפך עם צמד (45 ו-53), אבל הספרדי ששיחק במכבי חיפה השלים צמד משלו בדקה ה-85 וקבע חלוקת נקודות. שובל גוזלן נותר על הספסל של המארחת.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-84 ובישל אחרי דקה למצרי אחמד חסן ב-1:3 של אולימפיאקוס בחוץ על למיה. זה לא עזר לקבוצתו, שתסיים את העונה במקום השני ביוון אחרי זכייתה של פאוק סלוניקי באליפות ללא הפסד.

* עומרי אלטמן הפצוע נעדר מהסגל של פנאתינייקוס, שהפסידה 2:0 בחוץ לאטרומיטוס וירדה למקום ה-10.

* אלון תורג'מן שיחק 19 דקות ב-2:2 הביתי של אוסטריה וינה מול לאסק לינץ בפלייאוף העליון באוסטריה. קבוצתו של החלוץ הישראלי נותרה במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully