וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה עלתה לגמר גביע הפדרציה בתום דרמה גדולה, תשחק מול אוסטרליה

גרסיה ומלאדנוביץ' ניצחו 7:5, 3:6, 4:6 את האלפ וניקולסקו וסידרו לצרפתיות 2:3 נגד רומניה. ישחק מול אוסטרליה, שעברו את בלארוס

סמנתה סטוסור, אשלי בארטי, נבחרת אוסטרליה בטניס. GettyImages
החגיגה בבריסביין תימשך. בארטי וסטוסור חוגגות/GettyImages

צרפת עלתה הערב (ראשון) לגמר גביע הפדרציה בפעם הראשונה מאז 2016, אז הפסידה 3:2 לצ'כיה. הצרפתיות נגררו לקרב ראש בראש חזק מאוד ומותח מאוד מול רומניה של סימונה האלפ, אבל הצליחו לנצח 2:3 ויתמודדו מול אוסטרליה באוסטרליה על התואר השלישי שלהן אי פעם. זאת לאחר שאוסטרליה בעצמה ניצחה 2:3 בתום קרב מסקרן ומשחק זוגות מכריע.

אוסטרליה - בלארוס 2:3

היום הראשון הסתיים ב-1:1, וגם יום המשחקים השני במפגש שנערך בבריסביין הלך צמוד. אשלי בארטי (9) הרשימה עם 2:6, 2:6 על ארינה סבאלנקה (10) והעלתה את אוסטרליה ליתרון 1:2, אבל במשחק הבא ויקטוריה אזרנקה (61) גברה על סמנתה סטוסור הוותיקה 1:6, 1:6 ודאגה שהכל יתנקז למשחק הזוגות. בסופו של דבר ידן של בארטי וסטוסור היתה על העליונה, והן ניצחו 5:7, 6:3, 2:6 את אזרנקה וסבאלנקה כדי להבטיח לאוסטרליה מקום בגמר לראשונה מזה 26 שנה. את הגמר תארח אוסטרליה בחודש נובמבר, כאמור.

קיקי מלאדנוביץ' טניסאית צרפתייה עם קרולין גרסיה. רויטרס
מלאדנוביץ' וגרסיה עם דגל צרפת/רויטרס

צרפת - רומניה 2:3

הגענו ליום המשחקים האחרון במצב של 1:1 בהתמודדות כולה. סימונה האלפ, השנייה בעולם, שוב הראתה שהיא נקודה בטוחה עבור הרומניות כשחזרה מפיגור מערכה ל-7:6 (6), 3:6, 4:6 גדול מול קרולין גרסיה (21) בתום שעתיים ועוד 57 דקות. קיקי מלאדנוביץ', ששיחקה ביחידות ביום הראשון, נותרה הפעם בחוץ כשמי שעלתה עבור הצרפתיות למשחק המכריע היא פאולין פרמנטייה (53). הצרפתייה בן ה-33 עמדה בלחץ וניצחה 3:6, 6:2, 2:6 את אירינה קמליה בגו (83). כל ההתמודדות עברה להכרעה בזוגות.

במשחק הזוגות קיבלנו שיבוצים שונים ביחס למה שהיה אמור להיות. הרומניות עלו עם סימונה האלפ לצד מוניקה ניקולסקו בעוד הצרפתיות בחרו במלאדנוביץ' וקרולין גרסיה. הרומניות פתחו טוב, אבל שוב הצרפתיות גילו המון אופי והצליחו לחזור ולנצח 7:5, 3:6, 4:6 בתום משחק מותח מאוד עם שבירה אחת בלבד במערכה השלישית והמכרעת. צרפת בגמר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סימונה האלפ טניסאית רומנייה עם מוניקה ניקולסקו. רויטרס
האלפ וניקולסקו היו קרובות, אבל שבירה אחת הייתה ההבדל בסופו של דבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully