וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא הולך לשום מקום: בטוטנהאם משוכנעים שכריסטיאן אריקסן יישאר

בצל הדיווחים על מעבר אפשרי של הדני לריאל מדריד בעונה הבאה, אנשי טוטנהאם טוענים שהקשר קרוב לחתימה על חוזה חדש וארוך טווח

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על "דרבי היהודיות" בין טוטנהאם לאייאקס בחצי גמר ליגת האלופות

האם כריסטיאן אריקסן נמצא על סף מעבר לריאל מדריד? אם תשאלו את אנשי טוטנהאם, התשובה היא לא. בצל הדיווחים שצצו בימים האחרונים בתקשורת הספרדית וקשרו את הכוכב הדני למעבר לבלאנקוס בעונה הבאה, גורמים בכירים במועדון הלונדוני אמרו היום (ראשון) ל"גול" שאריקסן דווקא קרוב לחתימה על חוזה חדש וארוך טווח שישאיר אותו בספרס בשנים הקרובות.

הקשר בן ה-27, שחוזהו יסתיים בקיץ הבא (יוני 2020), עורך על פי הדיווח שיחות כבר למעלה משנה בנוגע לחוזה חדש. הוא מרוויח כרגע כ-100 אלף יורו לשבוע, והרצון של הספרס הוא להכפיל עבורו את הסכום. טוטנהאם כבר הצליחה להאריך את חוזהו של דלה עלי, שחתם באוקטובר של השנה שעברה על חוזה חדש לשש שנים. כעת הם ינסו להשאיר במועדון שחקן מפתח נוסף, במטרה שהקשר הדני הנהדר יוכל לעזור למאוריסיו פוצ'טינו גם בשנים הבאות.

לאריקסן עצמו יש עונה נהדרת. ב-44 הופעות העונה בכל המסגרות הוא כבש שמונה שערים והוסיף 17 בישולים. הוא הגיע לטוטנהאם באוגוסט 2013 מאייאקס תמורת 13 מיליון יורו, ומאז ערך 266 הופעות בהן כבש 64 שערים. הוא טרם זכה בתואר כלשהו בשש שנותיו בלונדון, והוא יקווה שאולי העונה הוא יעשה זאת אחרי שקבוצתו העפילה לשלב חצי הגמר של ליגת האלופות, בו תפגוש את האקסית אייאקס.

כריסטיאן אריקסן שחקן טוטנהאם. רויטרס
החוזה החדש ישאיר אותו בלונדון? כריסטיאן אריקסן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully