וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה שופטים מליגת העל ישפטו במשחקי הליגה הלאומית במחזור הקרוב

21.4.2019 / 11:00

הרתיחה במשחקי הפלייאוף העליון והתחתון בליגת המשנה גרמה לאיגוד השופטים לשבץ שופטים בכירים למחזור שייערך בשני וברביעי

רועי ריינשרייבר שופט כדורגל. ברני ארדוב
ישפוט בנס ציונה. רועי ריינשרייבר/ברני ארדוב

הליגה הלאומית רותחת ושישה שופטי ליגת העל שובצו לשפוט במחזור משחקי הליגה השנייה שייערך מחר (שני) וביום רביעי. מדובר במקרה יוצא דופן בו משבצים כל כך הרבה שופטים מליגת העל למחזור בלאומית, וזאת מאחר שנוצר בליגה השנייה מצב בו כחודש לסיום העונה 13 קבוצות לא יודעות באיזו ליגה הן תשחקנה בעונה הבאה.

באיגוד השופטים גם ניצלו את העובדה שרק שלושה משחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל ישוחקו מחר ומחרתיים ומשחקי הפלייאוף התחתון ייערכו רק בשבת הקרובה. בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית ישוחקו מחר קרבות צמרת דוגמת הפועל קטמון נגד הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה נגד הפועל נצרת עילית. מדובר בשני משחקים מאוד רגישים לעתיד העולות לליגת העל. גם בפלייאוף התחתון ייערכו משחקים חשובים לקבוצות שעלולות לרדת לליגה א' ולכן לא פחות משישה משחקים יזכו לשופט מליגת העל.

אוראל גרינפלד. לירון מולדובן
לא ישפוט השבוע. אוראל גרינפלד/לירון מולדובן

בתוך כך, אוראל גרינפלד, ששפט את המשחק בין מ.ס. אשדוד לבני סכנין לפני שבוע בו נקבע כי הוא שגה בפנדל שפסק לטובת בני סכנין ובכך קיפח את אשדוד, לא ישפוט השבוע מאחר שהוא יצא עם שני קווניו הבינלאומיים לקורס בן שבוע בטורקיה אליו זומנו כל סגל השופטים שישפטו באליפות אירופה עד גיל 21 שתיערך בחודש יוני באיטליה. גרינפלד זכה כאמור לשיבוץ היוקרתי לטורניר בו ישחקו 8 הנבחרות הטובות ביבשת עד גיל 21 ומאחר שבפעם הראשונה ייעשה שימוש בניידות הווידאו בטורניר היורו, עוברים השבוע השופטים קורס הכנה לקראת מעורבות ה-VAR.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully